Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, Żeromskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 815 162 478
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
    Żeromskiego 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5162475, 5162885, fax. 815 162 478
    REGON: 43102926300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach w ramach udzielenia zamówienia publicznego na bezgotówkowy i sukcesywny zakup paliw płynnych, w ilościach detalicznych, na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Lubline z/s w Bełżycach. Zamawiający prowadzi swoją działalność w oparciu o trzy placówki terenowe – obwody drogowe, które mają swoje siedziby wyszczególnione poniżej: Część 1: „Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach - Obwód Drogowo – Mostowy Nr 1 w Bełżycach ul. Żeromskiego 3”, Część 2: „Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach - Obwód Drogowy Nr 2 w Bychawie ul. Reymonta 4b”. Część 3: „Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach - Obwód Drogowy Nr 3 w Garbowie, Garbów II 17a”. Stacje paliw winny być czynne we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nieprzekraczającej 15 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego. 2. Zamawiający zastrzega, że podane powyżej ilości ujęte do zamówienia są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie dokonanych zakupów, zużycia w minionym roku i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych bądź większych ilości paliwa niż wskazane w pkt. 3 SIWZ (w zależności od możliwości finansowych i potrzeb zamawiającego), co nie będzie skutkowało odstąpieniem od umowy i nie spowoduje żadnych roszczeń Wykonawcy. 3. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych np. odszkodowania, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy wskazanej w pkt. 3.1. SIWZ łącznej ilości paliwa. 4. Paliwa płynne muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). Paliwa i materiały eksploatacyjne winny spełniać wszelkie wymagania jakościowe określone obowiązującymi przepisami prawa. Materiały muszą posiadać wymagane aprobaty techniczne, atesty, świadectwa jakości czy deklaracje zgodności z obowiązującymi normami. 5. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy obowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.). Dostawa realizowana będzie w formie sprzedaży paliw płynnych na wyznaczonych stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, w wyniku tankowania bezpośredniego do zbiorników pojazdów i sprzętu. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagane normy, określone odpowiednio w przepisach branżowych, które określają wymagania jakościowe dla paliw ciekłych, w okresie trwania umowy dla Zamawiającego. Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi udokumentować każdą dostawę świadectwem kontroli, jakości oraz fakturą zakupu dotyczącą każdej dostawy. Zamawiający sporządzi wykaz pojazdów i sprzętu, do których będą tankowane paliwa i przekaże Wykonawcy, po rozstrzygnięciu przetargu. Dopuszcza się zmianę ilości, marek i typów sprzętu i pojazdów objętych dostawą paliw. Zamawiający wymaga potwierdzenia wydanego paliwa, co do ilości i rodzaju, poprzez złożenie podpisu pracownika stacji benzynowej, w karcie drogowej pojazdu lub raporcie pracy sprzętu oraz podpisu pracownika Zamawiającego ( kierowcy pojazdu lub operatora sprzętu) na dokumencie zbiorczym. Zamawiający dopuszcza inną formę dokumentowania pobranych paliw, np. elektroniczne karty paliwowe. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do zapewnienia takich kart na każdy numer rejestracyjny pojazdu i na każdą jednostkę sprzętową. Karty powinny rejestrować datę i miejsce transakcji, ilości i wartość zakupu, liczbę dziennych transakcji, numer rejestracyjny pojazdu lub określenie jednostki sprzętowej. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN, umożliwiać dokonywanie płatności za każdy rodzaj paliwa, czy też materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży. Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy elektroniczne karty i określi zasady posługiwania się nimi. Płatność za paliwa będzie dokonywana raz w miesiącu, po złożeniu do zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury. Szczegółowe ilości i zakres zamówienia do wykonania, zawiera kosztorys ofertowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści „SIWZ” i z obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zgodnie z pkt. 3.1. SIWZ Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą część zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w zakresie: Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi, wydaną zgodnie z ustawą dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać przez cały okres trwania umowy, uprawnienia do wykonywania działalności z zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne, w zakresie obrotu paliwami będącymi przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 3) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym metodą kalkulacji uproszczonej wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1a – 1c do SIWZ, który musi być zgodny z wzorem kosztorysu ofertowego, bowiem stanowi treść oferty wykonawcy ze względu na przyjęcie wynagrodzenia kosztorysowego. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach