Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 71-455 Szczecin, Arkońska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 813 90 21 , fax. 918 139 079
- Data zamieszczenia: 2020-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
Arkońska 4
71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 813 90 21, fax. 918 139 079
REGON: 29027400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów w stacji dystrybucyjnej do pojazdów będących w użytkowaniu Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, realizowany w formie bezgotówkowego zakupu na stacjach paliw Wykonawcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów w stacji dystrybucyjnej do pojazdów będących w użytkowaniu Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, realizowana w formie bezgotówkowego zakupu na stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 8 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetycznie (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (sporządzonej według wzoru stanowiącego załączniki nr 2, 2A do SIWZ): 1) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 2) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy), 4) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, potwierdzające ceny paliw. UWAGA! Dokument, o którym mowa w ppkt 4 wraz z ofertą, stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. Niezłożenie dokumentu, o którym mowa w ppkt 4 powyżej lub złożenie dokumentu niekompletnego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 2. Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1 i 2 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie i podległych mu placówek.
Dodano: 2024-03-08 - Zakup energii elektrycznej dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie i podległych mu placówek
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa oleju opałowego dla DPS w Krzecku, Krzecko5, 78-314 Sławoborze
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa energii elektrycznej dla Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Wardyniu Górnym w roku 2023. Postępowanie drugie.
Dodano: 2022-11-30 - Dostawa energii elektrycznej dla Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Wardyniu Górnym w roku 2023
Dodano: 2022-11-18 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach.
Dodano: 2022-10-20 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych oraz urządzeń komunalnych Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Dobrej
Dodano: 2022-09-22 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych oraz urządzeń komunalnych Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Dobrej
Dodano: 2022-09-14 - Dostawa energii elektrycznej dla Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o. o. w Wardyniu Górnym w latach 2021- 2022.
Dodano: 2021-05-03 - Usługa sprzedaży bezgotówkowej paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy.”
Dodano: 2021-02-18