Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu wyposażonego w silniki spalinowe dla Urzędu Miasta w Kudowie-Zdroju w 2019r.

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 661 926 , fax. 748 661 351
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24
    57350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 661 926, fax. 748 661 351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu wyposażonego w silniki spalinowe dla Urzędu Miasta w Kudowie-Zdroju w 2019r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych odpowiadających nomie DIN/PN EN 228 dla benzyny bezołowiowej 95 i DIN/PN EN 590 dla paliw oleju napędowego i przepisom rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U z 2015 r. poz.1680) oraz odpowiednio normami: PN-EN 228:2013; PN-EN 590:2011 do pojazdów i sprzętu Urzędu Miasta w Kudowie-Zdroju, określonych w wykazie sporządzonym przez Zamawiającego w formie załącznika do umowy, na zasadzie bezpośrednich i bezgotówkowych tankowań do zbiorników jak również do kanistrów przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, w punkcie dystrybucji paliw Wykonawcy zlokalizowanym na terenie miasta Kudowa-Zdrój, czynnym 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, uwzględniającymi uwarunkowania rynkowe sterowane zjawiskami zachodzącymi na światowych rynkach produktów naftowych, stanem gospodarki polskiej i polityki fiskalnej państwa a w szczególności z kosztami VAT, podatku akcyzowego, ubezpieczeń oraz zastosowanych upustów. Termin realizacji zamówienia – od daty podpisania umowy do 31.12.2019 roku. W całym okresie realizacji zamówienia Zamawiający szacuje zakup paliwa w łącznej ilości 35 650 litrów, w tym: - 29 000 litrów - oleju napędowego - 6 650 litrów - benzyny bezołowiowej Pb 95 Podane ilości są wielkościami szacunkowymi, ustalonymi na podstawie ilości paliwa zakupionego w 2018r. wraz z uwzględnieniem większego zapotrzebowania ze względu na zakres zadań planowanych do wykonania w 2019r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu paliwa w ilości odbiegającej od podanych wielkości szacunkowych z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamawianego paliwa w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego, przy zachowaniu stałej marży/upustu Wykonawcy. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia – z zachowaniem poniższego warunku: Z podanej łącznej ilości litrów paliwa Zamawiający gwarantuje wykorzystanie co najmniej 60%. W przypadku nie wykorzystania tego limitu Zamawiający przedłuży umowę do czasu wykorzystania gwarantowanego limitu 60% - na warunkach zawartych w istotnych postanowieniach umowy - §9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawione są w części III SIWZ - Opis przedmiotu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: Posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz.U. z 2018 poz. 775 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązanie o którym mowa w pkt. 4.2.1 niniejszej SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu wykazania spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Dokument składany przez Wykonawców w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach