Przetargi.pl
„Dostawa paliw płynnych w 2021 roku do pojazdów i urządzeń technicznych na potrzeby Gminy Borów”

Gmina Borów ogłasza przetarg

  • Adres: 57-160 Borów, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 933 022 , fax. 713 933 035
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borów
    ul. Konstytucji 3 Maja 22
    57-160 Borów, woj. dolnośląskie
    tel. 713 933 022, fax. 713 933 035
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gwborow.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa paliw płynnych w 2021 roku do pojazdów i urządzeń technicznych na potrzeby Gminy Borów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia są dostawy (w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) paliw płynnych tj. benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego letniego i zimowego poprzez tankowanie pojazdów i przenośnych zbiorników (służących do przechowywania paliwa do spalinowych urządzeń technicznych) na potrzeby Gminy Borów oraz Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Borowie. b) Wielkość zamówienia (ilości szacunkowe)  dostawy oleju napędowego letniego i zimowego do gminnych autobusów szkolnych w ilości ok. 26 000 litrów rocznie.  dostawa paliw płynnych do gminnych samochodów Ochotniczych Straży Pożarnych w następujących ilościach: - olej napędowy letni i zimowy w ilości ok. 7 000 litrów rocznie - benzyna bezołowiowa w ilości ok. 4 000 litrów rocznie.  dostawa paliw płynnych do trzech samochodów służbowych Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Borowie w następujących ilościach: - olej napędowy letni i zimowy w ilości ok. 1 970 litrów rocznie - benzyna bezołowiowa w ilości ok. 1 600 litrów rocznie.  dostawa paliw płynnych do spalinowych urządzeń technicznych będących w posiadaniu Gminy Borów oraz Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Borowie w następujących ilościach: - olej napędowy w ilości ok. 3 500 litrów rocznie - benzyna bezołowiowa w ilości ok. 2 700 litrów rocznie Podane powyżej ilości są wartościami szacunkowymi, które mają posłużyć jedynie Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. Mogą ulec zmianie tj. zarówno zwiększeniu, jak i zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie będą podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu większych lub niezrealizowanych dostaw paliw. c) Wymagania jakościowe. Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach regulujących wymagania jakościowe dla paliw ciekłych oraz odpowiednio Norm Jakościowych. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde wezwanie Zamawiającego. d) Sposób realizacji zamówienia. Tankowanie pojazdów odbywać się będzie tylko do zbiorników pojazdów Zamawiającego z dystrybutora na stacji paliw Wykonawcy. Tankowanie do karnistra, tylko na wyraźną dyspozycję osób upoważnionych przez Zamawiającego. Każdorazowa sprzedaż paliw będzie dokonywana wg cen obowiązujących na stacji paliw w dniu dokonania zakupu z zastosowaniem ewentualnego stałego upustu, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym- załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawy będą realizowane w systemie bezgotówkowym. Rozliczenie zakupów dokonywanych w ramach umowy, będzie realizowane cotygodniowo na podstawie wystawionej faktury, z terminem płatności 14 dni. Do każdej faktury musi zostać dołączony dokument WZ zakupu lub inny równoważny zawierający następujące dane:  imię i nazwisko pracownika Zamawiającego pobierającego paliwo,  numer rejestracyjny pojazdu lub nazwę urządzenia, do którego zakupywane jest paliwo,  rodzaj pobranego paliwa,  ilość pobieranego paliwa,  cenę jednostkową obowiązującą na stacji w dniu tankowania,  własnoręczny podpis pracownika Zamawiającego potwierdzający dany zakup. Wykonawca nie może obciążyć Zamawiającego za zakup paliwa nie zarejestrowanego w w/w dokumentach lub zarejestrowanego z pominięciem jakichkolwiek z w/w danych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 1 500,00 złotych, słownie: (tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Forma wadium. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), 3. Elementy składowe gwarancji lub poręczenia. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: A. Gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych; B. Okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. C. Gwarancja powinna zawierać następujące elementy: - Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - Kwotę gwarancji, - Termin ważności gwarancji, - Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art 25a ust 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. - Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą. Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego: 02 9588 0004 1300 0169 2000 0030 – Wadium przetargowe – Znak sprawy SSiRG.271.006.2020 Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oferty, w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z wykonawców / pełnomocnika Wykonawców. 5. Termin wniesienia wadium. a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, b) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą wymagany treścią siwz lub wezwania, c) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. d) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełnienia warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, wykonawca winien wykazać się posiadaniem ważnej przez cały okres trwania umowy tj. co najmniej do dnia 31 grudnia 2021r. koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydanej na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo Energetyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy dołączyć: a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów –załącznik nr 6 do SIWZ-jeśli dotyczy; b) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik-jeśli dotyczy; c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia-jeśli dotyczy; d) oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom- załącznik nr 5 do SIWZ-jeśli dotyczy. e) dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach