Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na potrzeby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna oraz odbiór zużytych opakowań.

Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-578 Łódź, ul. Wróblewskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 25 88 100 , fax. 042 25 88 105
  • Data zamieszczenia: 2011-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna
    ul. Wróblewskiego 10 10
    93-578 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 25 88 100, fax. 042 25 88 105
    REGON: 47052020900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1usgorna.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na potrzeby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna oraz odbiór zużytych opakowań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz odbiór zużytych opakowań (poddanie ich utylizacji, zgodnie z wymogami przepisów obowiązujących w tym zakresie oraz dostarczenie kart odpadu). Wykaz sprzętu drukującego oraz typy wkładów drukujących zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz oferty. Zamawiający do opisu przedmiotu zamówienia użył symboli produktów oryginalnych, określonych w katalogach materiałów eksploatacyjnych producentów urządzeń drukujących, wyłącznie dla określenia parametrów technicznych, jako minimum wymagane przez zamawiającego. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień: 1)realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień składanych przez zamawiającego faksem bądź za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany przez wykonawcę. Otrzymanie zamówienia należy potwierdzić niezwłocznie faksem bądź za pomocą poczty elektronicznej. Każdorazowe zamówienie materiałów eksploatacyjnych, będzie zrealizowane w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Dostawy zamówionych materiałów eksploatacyjnych odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00. Wykonawca będzie realizować dostawy materiałów eksploatacyjnych do siedziby zamawiającego na własny koszt, 2)zamawiający zastrzega, że planowana wielkość zamówienia, może nie być zrealizowana w podanym zakresie. Ilości materiałów eksploatacyjnych wskazanych w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, stanowią wielkości szacunkowe i mogą być zmniejszane bądź zwiększane pomiędzy poszczególnymi pozycjami, jednak całkowita wartość przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie, 3)zamawiający wymaga, aby każdy materiał eksploatacyjny był fabrycznie nowy, z aktualnym terminem ważności lub produkcji, dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta (np. hologramy). Opakowanie musi umożliwiać identyfikację towaru (tzn. ilość, rodzaj - oznaczone numerem katalogowym produktu, parametry, datę ważności lub produkcji itp.) bez konieczności naruszania opakowania; pojedynczy materiał ma być zapakowany hermetycznie, uniemożliwiając kontakt produktu z atmosferą. Materiały mają pochodzić z bieżącej produkcji, tzn. mają być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem dostarczenia. Uszkodzone, zniszczone opakowanie, jak również brak daty produkcji lub ważności albo produkcja sprzed 6 miesięcy upoważnia zamawiającego do odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia, 4)wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego i zapewniają należyte bezpieczeństwo, 5)wykonawca udzielać będzie zamawiającemu wszystkich niezbędnych wyjaśnień dotyczących rzeczy będących przedmiotem niniejszej umowy, 6)w przypadku wadliwego działania materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów zamawiający wystąpi z reklamacją faksem bądź e-mailem, 7)po zgłoszeniu reklamacji, wykonawca w czasie 48 godzin może jej nie uznać. Jeżeli w tym czasie tego nie uczyni, zamawiający uznaje, że reklamacja jest zasadna. Zamawiającemu przysługuje prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy, bez zachowania okresu wypowiedzenia, w przypadku zrealizowania przedmiotu zamówienia do jego wartości maksymalnej, zgodnie z § 4 i 5 ust. 1 umowy. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. W przypadku nie dotrzymania terminu dostawy lub dostarczenia materiałów nie spełniających kryteriów jakościowych warunków przetargu, zamawiający ma prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 25% wartości pojedynczego zamówienia, poprzez pomniejszenie wartości faktury. W każdym kolejnym przypadku Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 75 % wartości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku naruszenia przez Wykonawcę postanowień niniejszej umowy, pomimo pisemnego wezwania Wykonawcy do zaniechania naruszenia i należytego wykonywania umowy. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, o których mowa w § 7 ust. 4, w wysokości 5 % całkowitej wartości przedmiotu umowy, określonej w § 5 ust. 1. Roszczenie staje się wymagalne w dniu pisemnego oświadczenia o odstąpieniu. Zamawiający żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6 % całkowitej wartości przedmiotu umowy, w pieniądzu, na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania całości zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Zamawiający zapłaci ustawowe odsetki w przypadku zwłoki w zapłacie należności wynikającej z faktury. Zapłata kary umownej nie wyklucza dochodzenia odszkodowania na ogólnych zasadach prawa cywilnego. Do pozycji 25-30 w tabeli formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) Zamawiający, ze względu na warunki gwarancji, wymaga materiałów oryginalnych. Zamawiający wyjaśnia, co uznaje pod następującymi pojęciami: 1)tusz - wkład drukujący do drukarek atramentowych posiadających pojemnik na tusz oraz głowicę, 2)toner - wkład drukujący do drukarek laserowych, 3)oryginalne - materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta urządzenia, dla którego są przeznaczone i opatrzone jego zastrzeżonym znakiem towarowym, nie będące naśladownictwem lub przeróbką i nie fałszowane, 4)równoważne - materiał eksploatacyjny kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Oferowane równoważne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku oferowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność ze sprzętem: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości). 5)fabrycznie nowe - materiały wykonane w całości z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu, gatunku pierwszego nie regenerowane ani nie refabrykowane, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem ważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1usgorna.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach