Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa opatrunków, zestawów zabiegowo-operacyjnych, pieluchomajtek, wyrobów z gazy i włókniny do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o.

Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Żwirki i Wigury
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 854 032, , fax. 612 853 645
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej
    Żwirki i Wigury 10
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 854 032, , fax. 612 853 645
    REGON: 30856000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa opatrunków, zestawów zabiegowo-operacyjnych, pieluchomajtek, wyrobów z gazy i włókniny do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na realizację sukcesywnych dostaw opatrunków, zestawów zabiegowo-operacyjnych, pieluchomajtek, wyrobów z gazy i włókniny do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 18 części. Szczegółowy opis asortymentu wchodzący w skład poszczególnych części określony został w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 3. Dla części nr 3, 13, 15 oraz 18 Wykonawca dostarczy wraz z ofertą próbki oferowanego asortymentu, w ilości po jednej sztuce asortymentu dla każdej pozycji. Próbki nie podlegają uzupełnieniu. Oznacza to, że jeżeli Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą próbek albo nie przedłoży próbek dla każdej pozycji, to Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SIWZ. 4. Wykonawca jest zobowiązany przekazać przedmiot zamówienia do magazynu Apteki Szpitalnej od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 13.00, własnym transportem i na własny koszt. 5. Czas dostawy poszczególnych partii asortymentu, stanowiącego przedmiot zamówienia ustala się na dwa dni robocze, (z wyłączeniem sobót, niedziel oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy), następujące po dniu, w którym Zamawiający złożył zamówienie. 6. Zamawiający składać będzie zamówienia według potrzeb za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie przy czym zamówienie telefoniczne potwierdzone zostanie przez Wykonawcę w formie e-mail. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania dostawy lub jej części bezpośrednio u Wykonawcy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem. 8. Wykonawca wymieni na swój koszt i ryzyko towar wadliwy lub niezgodny z zamówieniem w ciągu 72 godzin od zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego. 9. Zamawiający oczekuje przedmiotu zamówienia wysokiej jakości, spełniającego wszystkie funkcje zgodnie ze swoim przeznaczeniem. 10. Na każdym pojedynczym egzemplarzu oferowanego wyrobu, a także na opakowaniu zbiorczym musi znajdować się etykieta handlowa sporządzona w języku polskim, zawierająca numer serii i datę ważności przy czym termin ważności wyrobu nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 11. Wykonawca wraz z ofertą przedłoży następujące dokumenty: - kartę danych technicznych: dla wszystkich pozycji z części nr 2, 3 oraz dla części nr 6 - pozycje nr 11, 13 i 14, - katalog z dokładnie zaznaczonymi pozycjami: dla wszystkich pozycji z części nr 3, 7, 13 oraz 14 - certyfikat zgodności lub deklarację zgodności: dla wszystkich pozycji z części nr 3, 13 oraz 14 - dokument raport z ponownej kwalifikacji procesów sterylizacji wykonanej z określoną częstotliwością zgodnie z normą PN-EN-ISO 176651 dla wszystkich pozycji z części nr 6. Dokumenty nie podlegają uzupełnieniu. Oznacza to, że jeżeli Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą żądanych dokumentów, to Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SIWZ. 12. W przypadku asortymentu innego niże wymieniony w punkcie 11, Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi katalog lub certyfikat zgodności/deklarację zgodności. 13. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020 r. poz. 186) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy – każdy wyrób musi być oznaczony znakiem CE. 14. Termin płatności za każdą dostawę przedmiotu zamówienia na podstawie faktury VAT wynosi 60 dni. Termin płatność liczy się od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. 15. Z każdą kolejną dostawą Wykonawca dołączy fakturę VAT – oryginał oraz kopię. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przesłania faktury VAT w formie elektronicznej, zgodnie z BLOZ 9, format pliku txt. Wykonawca może również dostarczać fakturę zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych, bądź jednorazowych promocji i obniżek cen na dany asortyment. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na wybraną jego część. 18. Zamawiający stosuje procedurę, o której mowa w art. 24aa PZP. 19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 20. Zamawiający do niniejszej SIWZ załączył wzór umowy (Załącznik nr 6 i 6a do SIWZ), która zostanie podpisana z Wykonawcą. 21. W przypadku kiedy w załączniku nr 1 użyte zostały nazwy własne, Zamawiający oświadcza, że są to nazwy podane przykładowo. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Przy czym udowodnienie równoważności każdorazowo spoczywa na Wykonawcy, a o fakcie równoważności decyduje Zamawiający. Za produkt równoważny uznany zostanie asortyment o takim samym zastosowaniu, spełniający takie same funkcje. 22. Podane w załączniku nr 1 do SIWZ ilości asortymentu, jaki zamierza zamówić Zamawiający mają charakter szacunkowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zakupienia mniejszej ilości asortymentu przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający deklaruje, że zrealizuje 80 % dostaw określonych w załączniku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – oświadczenie składane w oryginale/ w przypadku złożenia oświadczenia w formie elektronicznej Wykonawca nie podpisuje oświadczenia własnoręcznym podpisem, tylko cały dokument oświadczenia opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. - Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi katalog, kartę danych technicznych lub certyfikat zgodności/deklarację zgodności dla asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach