Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2009/2010 na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Kuźnica.

Urząd Gminy Kuźnica ogłasza przetarg

  • Adres: 16-123 Kuźnica, Plac 1000 Lecia PP 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7229281
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kuźnica
    Plac 1000 Lecia PP 1 1
    16-123 Kuźnica, woj. podlaskie
    tel. 085 7229281
    REGON: 00054233300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug-kuznica.pbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2009/2010 na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Kuźnica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2009/2010 na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Kuźnica w miejsca wskazane przez Zamawiającego: 1. część I - węgiel orzech/groszek w ilościach: 30 ton orzech, 20 ton groszek o parametrach: wartość opałowa nie mniej niż 26000 kJ/kg, zawartość popiołu do 5 %, zawartość siarki do 0,6 %, wilgotność do 5 %, - miał węglowy w ilości 120 ton o parametrach: wartość opałowa nie mniej niż 23000 kJ/kg, zawartość popiołu do 10 %, zawartość siarki do 0,6 %, wilgotność do 14 %, 2. część II - węgiel kamienny w ilości 90 ton - asortyment groszek energetyczny workowany po 20 kg typ 31 lub 31,1: uziarnienie 5-25 mm, udział podziarnia <10 %, RJ<10, temp. miękkn. popiołu >1150oC, wilgotność <15 %, zawartość popiołu <10 %, wartość opałowa 26 MJ/kg, siarka <0,6 %..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i w tym względzie: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 z późn. zm.) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i w tym względzie: - dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. co najmniej jednym samochodem ciężarowym. Transport powinien być sprawny technicznie i ubezpieczony. W przypadku sprzętu nie będącego własnością Wykonawcy wymagane jest posiadanie umowy najmu, leasingu itp. na okres obowiązywania umowy z Zamawiającym, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5.udokumentują zrealizowanie w ilości nie mniej niż: 30 ton węgla asortyment orzech, nie mniej niż 20 ton asortyment groszek, nie mniej niż 120 ton miału węglowego, oraz nie mniej niż 90 ton węgla kamiennego-asortyment groszek energetyczny, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 6.akceptują warunki umowne załączone do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty złożone w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii: a.Oferta, zgodna w treści z załączonym formularzem Nr 1 do specyfikacji. b.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym formularzem Nr 4 do SIWZ. c.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d.Zaakceptowany na każdej stronie przez Wykonawcę wzór umowy stanowiący formularz nr 5 do SIWZ. e.Udokumentują zrealizowanie w ilości nie mniej niż 30 ton węgla asortyment orzech, nie mniej niż 20 ton węgla asortyment groszek, nie mniej niż 120 ton miału węglowego, nie mniej niż 90 ton węgla asortyment groszek energetyczny, dostaw w sezonie grzewczym w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, terminów wykonania i odbiorców na formularzu Nr 3 do SIWZ. 2. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, na każdej zapisanej stronie, przez wykonawcę bądź przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 1.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503), które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania, z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty. 2.Brak jakiegokolwiek dokumentu lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. niezgodnie z przedstawionym wzorem lub nie poświadczenie za zgodność z oryginałem, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 pzp. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum). Oferta wspólna musi spełniać dodatkowo następujące wymagania: - Partnerzy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika (zwanego w niniejszej SIWZ pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Partnerów. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłączenie z Pełnomocnikiem - w przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żądać będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Termin na jaki została zawarta umowa wykonawców, nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug-kuznica.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach