Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy państwoweNadleśnictwo Nowogród ogłasza przetarg
- Adres: 18-416 Zbójna, Dębniki 80
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2175292 , fax. 086 2175698
- Data zamieszczenia: 2009-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy państwoweNadleśnictwo Nowogród
Dębniki 80
18-416 Zbójna, woj. podlaskie
tel. 086 2175292, fax. 086 2175698
REGON: 45001860300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/index.php?n=165
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa węgla- ekogroszek na potrzeby kotłowni C.O. Nadleśnictwa Nowogród - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, transport, załadunek i rozładunek 130 ton paliwa- ekogroszku I gatunku do kotłowni C.O. Nadleśnictwa Nowogród, Dębniki 80, 18-416 Zbójna, zgodnie z wymaganiami szczegółowego opisu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron z określeniem celu działania, sposobu ich współdziałania, zakresu wykonania zamówienia przez każdego z nich, sposobu odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład wykonawców występujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa w imieniu własnej firmy oświadczenia i dokumenty jak w pkt. 9.1.1 a), b), c) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 9.1.2 a), b), tej specyfikacji składa pełnomocnik wykonawców występujących wspólnie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wykonawców występujących wspólnie, a nie ich pełnomocnika. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy; c)oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie punkty: a), b), c) dotyczą każdego podmiotu wchodzącego w skład wykonawców występujących wspólnie. Pozostałe dokumenty, które muszą być zawarte w złożonej ofercie: a)wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku b)pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną). Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c)Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy d)Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami umowy Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. - Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. - Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/index.php?n=165
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2015/2016 na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Kuźnica.
Dodano: 2015-10-02 - Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2014/2015 na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Kuźnica
Dodano: 2014-09-10 - Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2013/2014 na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Kuźnica
Dodano: 2013-09-10 - Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2012/2013 na potrzeby jednostek organizacyjnych gminy Kuźnica
Dodano: 2012-09-05 - Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2011/2012 na potrzeby jednostek organizacyjnych gminy Kuźnica
Dodano: 2011-09-01 - Dostawa węgla- ekogroszek na potrzeby kotłowni C.O. Nadleśnictwa Nowogród
Dodano: 2011-06-20 - Dostawa węgla i miału węglowego Gminie Szypliszki w sezonie grzewczym 2010/2011
Dodano: 2010-09-24 - Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2010/2011 na potrzeby jednostek organizacyjnych gminy Kuźnica
Dodano: 2010-09-13 - Dostawa węgla- ekogroszek na potrzeby kotłowni C.O. Nadleśnictwa Nowogród
Dodano: 2010-06-14 - Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2009/2010 na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Kuźnica.
Dodano: 2009-10-01