Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju, mrożonek i różnych artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dorohusku

Zespół Szkół Ogólnokształcących ogłasza przetarg

  • Adres: 22-175 Dorohusk, I Armii Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 566 10 12 , fax. 82 566 17 15
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących
    I Armii Wojska Polskiego 49
    22-175 Dorohusk, woj. lubelskie
    tel. 82 566 10 12, fax. 82 566 17 15
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdorohusk.e-bip.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju, mrożonek i różnych artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dorohusku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa oleju, mrożonek i różnych artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dorohusku. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część 1 – Dostawa oleju rzepakowego i różnych artykułów spożywczych, Część 2- Dostawa produktów mrożonych, Część 3- Dostawa przypraw. 1. Niniejsze zamówienie realizowane będzie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę na część nr II. „Dostawa produktów mrożonych” zobowiązany będzie do wypożyczenie nieodpłatnie Zamawiającemu zamrażarki do przechowywania produktów. 3. Zamawiający informuje, iż wyraża zgodę na dostarczenie poniższych artykułów w opakowaniach o innej gramaturze po przeliczeniu odpowiedniej ilości i gramatury. 4. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych dostaw obejmujących przedmiot zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy stanowiącym załączniki do SIWZ. Uwaga do części 3 zamówienia- wszystkie przyprawy muszą być bez dodatku glutaminianu sodu i substancji konserwujących. 4. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby zamawiającego znajdującej się w Dorohusku przy ul. Niepodległości 49. 5. Artykuły objęte postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Produkty muszą posiadać aktualne badania i dopuszczenia do obrotu oraz stosowne certyfikaty, muszą być dostarczone w oryginalnych, nieuszkodzonych i prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach. Etykieta na opakowaniu musi zawierać nazwę i adres dostawcy/producenta, nazwę i rodzaj produktu, termin przydatności do spożycia, masa netto, warunki przechowywania, wykaz składników zawartych w produkcie. W przypadku niewłaściwego oznakowania artykułów spożywczych lub ich dostawy z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, bądź terminem krótszym niż wymagany w niniejszym załączniku Zamawiający lub wyznaczony przez niego przedstawiciel odmówi odbioru towaru, co zostanie odnotowane w formularzu reklamacyjnym. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie 2-4 godzin /zgodnie z deklaracją wykonawcy w formularzu ofertowym/ na dostarczenie towaru zgodnego z zamówieniem w przeciwnym wypadku Zamawiający może zakupić reklamowany towar u innego dostawy a Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów tego zakupu. 6. Wykonawca dostarczy produkt świeży i mający odpowiedni termin przydatności do spożycia, jednak nie mniejszy niż 30 dni od dnia dostawy. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt w godzinach od 6.30 do 9.00. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku dwukrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy. Rozładunek produktów nastąpi ze środka transportu do magazynu zamawiającego. 7. Upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego (po jednym ze strony szkoły i przedszkola) będą składać zamówienie w formie pisemnej (mail, fax) lub telefonicznie z wyprzedzeniem dwudniowym przed dniem dostawy. Zamówienie składane w piątek lub przed dniem wolnym od pracy dla jednostek oświatowych, realizowane będzie w następny dzień roboczy. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia, w tym koszty opakowania, przesyłania, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia ponosi Wykonawca. W przypadku reklamacji, zwrot towaru niezgodnego z zamówieniem obywać się będzie na koszt Wykonawcy. 8. Sposób i częstotliwość dostawy artykułów żywnościowych: 8.1 Dostawa dla poszczególnych części asortymentowych w ustalony dzień w godz. 6.30 – 9.00 nastąpi raz w tygodniu. 8.2. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia zamawianego towaru max. 2 dni od przesłania zamówienia na każdy towar, z wyjątkiem pieczywa i wyrobów piekarskich, które muszą być dostarczone na drugi dzień od zamówienia. 9. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie przydatności do spożycia, nie dłuższym niż 7 dni. 10. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw dla określenia walorów smakowych produktów, zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. 11. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 12. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. 14. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 15. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu w ramach każdej z części do 10% wartości zamówienia. 16. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji w czasie nie dłuższym niż ………….zgodnie z deklaracją w ofercie 17. Każda dostawa winna zawierać wszystkie zamówione artykuły. Zamawiający nie wyraża zgody na dzielenie zamówionej dostawy na części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach