Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa notebooków oraz urządzeń wielofunkcyjnych - liczba części 2

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
    REGON: 18440000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa notebooków oraz urządzeń wielofunkcyjnych - liczba części 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa notebooków oraz urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4 do SIWZ. 3.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – liczba części 2. 3.3 Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3.5 Podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 ilości sprzętu są ilościami prognozowanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zrealizowania zamówienia w ilości odpowiadającej rzeczywistym potrzebom zgłoszonym przez jednostki organizacyjne Uczelni. 3.6 Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówień na dostawę notebooków oraz urządzeń wielofunkcyjnych podczas trwania Umowy, w wysokości co najmniej 60% kwoty netto dla każdej części, o której mowa w § 4 ust.1 Umowy. Wykonawcy, w związku z treścią § 4 ust. 8 Umowy, nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku niewykorzystania przy realizacji umowy, kwoty równej lub niższej niż 40% kwoty netto, o której mowa § 4 ust.1 Umowy . 3.7 Wykonawca ma wycenić każdą pozycję wykazu z uwzględnieniem kosztów dojazdu do użytkownika końcowego, instalacji i uruchomienia sprzętu oraz zainstalowania systemu operacyjnego, a także oprogramowania Microsoft Office wraz z dostarczeniem jego kopii na płycie CD-R, zakupionego w ramach programu licencyjnego Academic Select. Dodatkowo Wykonawca ma wycenić instalację oprogramowania monitorującego dostarczonego przez zamawiającego wykazanego w protokole odbioru sprzętu (Załącznik nr 6). Wykonawca będzie zobowiązany również do przypisania każdemu komputerowi indywidualnej nazwy podanej przez zamawiającego. Z powodu dużej dynamiki zmian zachodzących na rynku informatycznym, w czasie trwania umowy ale w ramach zaproponowanej przez Wykonawcę ceny, Zamawiający może dokonać zmian w konfiguracji sprzętu, poprzez zamówienie konfiguracji o parametrach lepszych ale w tej samej cenie. 3.8 Specyfikacja techniczna notebooków oraz urządzeń wielofunkcyjnych wyszczególniona w załączniku nr 1 Umowy powinna być dynamicznie aktualizowana przez Wykonawcę, w zakresie w jakim ewoluuje rynek notebooków oraz urządzeń wielofunkcyjnych. Dokonanie aktualizacji w powyższym zakresie wymaga zgody Zamawiającego. Brak uwzględniania przez Wykonawcę zmian rynkowych może stanowić podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. 3.9 Na potrzeby Zamawiającego Wykonawca dla części 1 i 2, zobowiązuje się do udostępniania adresu strony internetowej, na której znajdzie się wykaz aktualnych konfiguracji. Serwis internetowy udostępniony przez Wykonawcę musi umożliwiać Zamawiającemu realizację zamówień w trybie on - line. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu w obrębie serwisu internetowego dostęp do historii zamówień, z jednoczesnym wglądem w procent wykorzystania wartości kontraktu oraz podliczenie i zestawienie całkowitej realizacji. 3.10 W celu potwierdzenia wykonania strony internetowej dla części 1 i 2 umożliwiającej zamawiającemu dokonywanie zamówień on-line (pkt 3.9 SIWZ), wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wydruków: strony logowania, strony historii zamówień, strony informacji o procentowym wykorzystaniu budżetu dla poszczególnych grup towarowych (notebooki, urządzenia wielofunkcyjne), strony wyboru notebooków oraz urządzeń wielofunkcyjnych zaproponowanych przez Wykonawcę. Wykonawca wraz z wydrukami stron dostarczy zamawiającemu adres w/w strony www z aktywnymi stronami (strona główna, strona historii zamówień, strona informacji o procentowym wykorzystaniu budżetu dla poszczególnych grup towarowych (notebooki, urządzenia wielofunkcyjne), strona umożliwiająca wybór notebooków oraz urządzeń wielofunkcyjnych zaproponowanych przez wykonawcę). Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia aktywności strony od dnia otwarcia ofert do końca obowiązywania umowy. 3.11 Wykonawca dla części 1 i 2 załączy schematyczny przebieg obsługi serwisowej (napraw gwarancyjnych) od chwili zgłoszenia do jej zakończenia. 3.12 Wykonawca dla części 1 i 2 zobowiązuje się na zlecenie Zamawiającego do nieodpłatnego odbioru sprzętu komputerowego do utylizacji. 3.13 Zamawiający w oparciu o art. 29 ust 3 z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) wskazał w załączniku nr 4, znak towarowy firm jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert dla sprzętu komputerowego i oprogramowania o parametrach nie gorszych lub równoważnych a jednocześnie spełniających wymagania określone w załączniku nr 4 SIWZ a zaoferowany sprzęt i oprogramowanie będzie w pełni i poprawnie funkcjonowało z systemami sieciowymi, aplikacyjnymi i operacyjnymi. 3.14 Oferowany notebooki oraz urządzenia wielofunkcyjne muszą spełniać warunki oznakowania CE zgodnie z deklaracją WE i być tym znakiem oznaczone. 3.15 Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - dla części 1: 10.000,00 zł w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na część 1. - dla części 2: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Wadium wnosi się na okres 60 dni liczonych od dnia upływu terminu składania ofert. Wadium powinno być wniesione na zamawiającego tj. na Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, 60-627 Poznań, ul. Wojska Polskiego 38/42. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.1. Forma wniesienia wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 9.2. Sposoby wniesienia wadium: a) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu 46 1090 1362 0000 0001 4375 5294 Santander Bank Polska S.A. w takim terminie, aby zostało ono uznane na rachunku Zamawiającego najpóźniej do momentu upływu terminu składania ofert. Uwaga: Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane będzie na rachunku bankowym Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. b) w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz, wykonawca wnosi je w postaci elektronicznego oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) w formacie umożliwiającym zamawiającemu odczyt dokumentu (zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml), wystawionego na Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 38/42, 60-627 Poznań. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Wadium musi zostać przesłane do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być przesłane wraz z ofertą (skompresowane do jednego pliku). Jeżeli wykonawca przesyła wadium poza ofertą, np. pocztą elektroniczną, winno być ono oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczne przypisanie do postępowania. Uwaga: Jeżeli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum), a wadium wniesione jest w innych formach niż przelew, dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien być wystawiony na rzecz wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum), a więc nie tylko na rzecz jednego wykonawcy (tj. Członka Konsorcjum) i zabezpieczać ofertę złożoną przez wykonawców występujących o udzielenie zamówienia (Konsorcjum). 9.3. Zwrot wadium: Zamawiający zwróci wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a oraz 2 ustawy Pzp. 9.4. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający wzywa wykonawcę do ponownego wniesienia wadium, zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 9.5. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty – wg załącznika nr 1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 Wypełniony dokument kalkulacji cenowej zawierający kosztorys cenowy obejmujący całość przedmiotu zamówienia na dostawę notebooków oraz urządzeń wielofunkcyjnych, wg załącznika nr 5 Parafowany wzór protokołu zdawczo-odbiorczego sprzętu – załącznik nr 6 Parafowany projekt umowy – załącznik nr 7 Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę numeru GIOŚ (Główny Inspektorat Ochrony Środowiska) Parafowany wzór Karty Przyjęcia zgłoszenia serwisowego – załącznik nr 10 Potwierdzenie strony internetowej dla części 1 i 2 umożliwiającej dokonywanie zamówień on-line opisanej w pkt. 3.9 i 3.10 SIWZ. Wykonawca dołączy do oferty podpisane wydruki ze stron internetowych. Schemat przebiegu obsługi serwisowej jako wydruk załączony do oferty. Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie upoważnioną do reprezentacji firmy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach