Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa notebooków, komputerów stacjonarnych i monitorów - liczba części 2

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
    REGON: 18440000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa notebooków, komputerów stacjonarnych i monitorów - liczba części 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa notebooków, komputerów stacjonarnych i monitorów szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4 do SIWZ. 3.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – liczba części 2. 3.3 Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3.4 Opis L.p. Opis 1 Temat: Notebooki Wspólny słownik zamówień: CPV 30213100-6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 2 Temat: Komputery stacjonarne, monitory. Wspólny słownik zamówień: CPV 30200000-1, 48000000-8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 3.5 Podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 ilości sprzętu są ilościami prognozowanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zrealizowania zamówienia w ilości odpowiadającej rzeczywistym potrzebom zgłoszonym przez jednostki organizacyjne Uczelni. 3.6 Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówień na dostawę notebooków, komputerów stacjonarnych i monitorów podczas trwania Umowy, w wysokości co najmniej 60% kwoty netto dla każdej części, o której mowa w § 4 ust.1 Umowy. Wykonawcy, w związku z treścią § 4 ust. 10 Umowy, nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku niewykorzystania przy realizacji umowy, kwoty równej lub niższej niż 40% kwoty netto, o której mowa § 4 ust.1 Umowy . 3.7 Wykonawca ma wycenić każdą pozycję wykazu z uwzględnieniem kosztów dojazdu do użytkownika końcowego, instalacji i uruchomienia sprzętu oraz zainstalowania systemu operacyjnego, a także oprogramowania Microsoft Office wraz z dostarczeniem jego kopii na płycie CD-R, zakupionego w ramach programu licencyjnego Academic Select. Dodatkowo Wykonawca ma wycenić instalację oprogramowania monitorującego dostarczonego przez zamawiającego wykazanego w protokole odbioru sprzętu (Załącznik nr 6). Wykonawca będzie zobowiązany również do przypisania każdemu komputerowi indywidualnej nazwy podanej przez zamawiającego. Z powodu dużej dynamiki zmian zachodzących na rynku informatycznym, w czasie trwania umowy ale w ramach zaproponowanej przez Wykonawcę ceny, Zamawiający może dokonać zmian w konfiguracji sprzętu, poprzez zamówienie konfiguracji o parametrach lepszych ale w tej samej cenie. 3.8 Specyfikacja techniczna notebooków, komputerów stacjonarnych i monitorów wyszczególniona w załączniku nr 1 Umowy powinna być dynamicznie aktualizowana przez Wykonawcę, w zakresie w jakim ewoluuje rynek notebooków, komputerów stacjonarnych i monitorów. Dokonanie aktualizacji w powyższym zakresie wymaga zgody Zamawiającego. Brak uwzględniania przez Wykonawcę zmian rynkowych może stanowić podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. 3.9 Na potrzeby Zamawiającego Wykonawca dla części 1 i 2, zobowiązuje się do udostępniania adresu strony internetowej, na której znajdzie się wykaz aktualnych konfiguracji. Serwis internetowy udostępniony przez Wykonawcę musi umożliwiać Zamawiającemu realizację zamówień w trybie on - line. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu w obrębie serwisu internetowego dostęp do historii zamówień, z jednoczesnym wglądem w procent wykorzystania wartości kontraktu oraz podliczenie i zestawienie całkowitej realizacji. 3.10 W celu potwierdzenia wykonania strony internetowej (dla części 1 i 2) umożliwiającej zamawiającemu dokonywanie zamówień on-line (pkt 3.9 SIWZ), wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wydruków: strony logowania, strony historii zamówień, strony informacji o procentowym wykorzystaniu budżetu dla poszczególnych grup towarowych (notebooki, komputery stacjonarne i monitory), strony wyboru notebooków, komputerów stacjonarnych i monitorów zaproponowanych przez Wykonawcę. Wykonawca wraz z wydrukami stron dostarczy zamawiającemu adres w/w strony www z aktywnymi stronami (strona główna, strona historii zamówień, strona informacji o procentowym wykorzystaniu budżetu dla poszczególnych grup towarowych (notebooki, komputery stacjonarne i monitory), strona umożliwiająca wybór notebooków, komputerów stacjonarnych i monitorów zaproponowanych przez wykonawcę). Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia aktywności strony od dnia otwarcia ofert do końca obowiązywania umowy. 3.11 Wykonawca dla części 1 i 2 załączy schematyczny przebieg obsługi serwisowej (napraw gwarancyjnych) od chwili zgłoszenia do jej zakończenia. 3.12 Wykonawca dla części 1 i 2 zobowiązuje się na zlecenie Zamawiającego do nieodpłatnego odbioru sprzętu komputerowego do utylizacji. 3.13 Zamawiający w oparciu o art. 29 ust 3 z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) wskazał w załączniku nr 4, znak towarowy firm jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert dla notebooków, komputerów stacjonarnych i monitorów oraz oprogramowania o parametrach nie gorszych lub równoważnych a jednocześnie spełniających wymagania określone w załączniku nr 4 SIWZ a zaoferowany sprzęt i oprogramowanie będzie w pełni i poprawnie funkcjonowało z systemami sieciowymi, aplikacyjnymi i operacyjnymi. 3.14 Oferowane notebooki, komputery stacjonarne i monitory muszą spełniać warunki oznakowania CE zgodnie z deklaracją WE i być tym znakiem oznaczone. 3.15 Zamawiający dla części 1 i 2 nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty – wg załącznika nr 1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 Wypełniony dokument kalkulacji cenowej zawierający kosztorys cenowy obejmujący całość przedmiotu zamówienia na dostawę notebooków, komputerów stacjonarnych i monitorów, wg załącznika nr 5 Parafowany wzór protokołu zdawczo-odbiorczego sprzętu – załącznik nr 6 Parafowany projekt umowy – załącznik nr 7 Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę numeru GIOŚ (Główny Inspektorat Ochrony Środowiska) Parafowany wzór Karty Przyjęcia zgłoszenia serwisowego – załącznik nr 10 Potwierdzenie strony internetowej dla części 1 i 2 umożliwiającej dokonywanie zamówień on-line opisanej w pkt. 3.9 i 3.10 SIWZ. Wykonawca dołączy do oferty podpisane wydruki ze stron internetowych. Schemat przebiegu obsługi serwisowej jako wydruk załączony do oferty. Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie upoważnioną do reprezentacji firmy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach