Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
    Al. Jana Pawła II 25A
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. +48508082032, +48506656760
    REGON: 384503002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, objętych niniejszym zamówieniem. 2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy dla jednostek organizacyjnych, będących jednocześnie płatnikami umowy: 1) Żłobek Miejski w Stalowej Woli, Al. Jana Pawła II 5A, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 15 09 832, REGON: 830009100, 2) Miejski Żłobek Integracyjny, ul. Poniatowskiego 55 A, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 25 65 324, REGON: 365876488, 3) Przedszkole nr 1, ul. Niezłomnych 2A, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 15 20 325, REGON: 830220609, 4) Przedszkole nr 2, ul. ks. J. Skoczyńskiego 5, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 15 20 354, REGON: 830220615, 5) Przedszkole nr 4, ul. Wańkowicza 72/1, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 17 33 311, REGON: 830220704, 6) Przedszkole nr 5, ul. Mieszka I-go 5, 37-464 Stalowa Wola, NIP: 865 17 76 579, REGON: 830220710, 7) Przedszkole nr 7, ul. ks. J. Popiełuszki 29a, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 15 01 813, REGON: 830220733, 8) Przedszkole nr 9, Al. Jana Pawła II 5, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 14 94 800, REGON: 830220740, 9) Przedszkole nr 10, Al. Jana Pawła II 11, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 15 20 377, REGON: 830220756, 10) Przedszkole nr 11, Al. Jana Pawła II 6, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 14 94 384, REGON: 830220762, 11) Przedszkole nr 15, ul. Obrońców Westerplatte 1, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 15 22 034, REGON: 830220791, 12) Przedszkole nr 18, ul. Poniatowskiego 33, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 14 27 264, REGON: 830220816, 13) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1, ul. R. Dmowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 14 27 287, REGON: 000837413, 14) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Pr. Wyszyńskiego 14, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 14 26 997, REGON: 000837420, 15) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Niezłomnych 1, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 14 27 270, REGON: 000837436, 16) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5, ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 14 50 665, REGON: 000837442, 17) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865 14 50 926, REGON: 001321670, 18) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12, ul. Poniatowskiego 55, 37-45 Stalowa Wola, NIP: 865 14 51 328, REGON: 830003591, 19) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola. NIP: 865 20 63 924, REGON: 005660296. 3. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz rzeczowo – cenowy b) Załącznik nr 2 do SIWZ – Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji sukcesywnych dostaw mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola. 4. Szczegółowe wymagania jakościowe oraz terminy sukcesywnych dostaw dla wszystkich, jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, objętych przedmiotowym zamówieniem, zostały zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych Zamawiających, własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Rozładunek wraz z wniesieniem następuje do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 6. Wykonawca na życzenie Zamawiającego nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek, transporterów itp. (przy każdorazowej dostawie) do czasu kolejnej dostawy. 7. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością). 8. Skład produktów nie może posiadać konserwantów, sztucznych barwników itp. Dostarczane produkty powinny posiadać I klasę jakości. 9. Dostawy będą realizowane systematycznie w formie zamówień cząstkowych w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego w terminie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ – Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji sukcesywnych dostaw mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym, e-mailowym lub osobistym poszczególnych Zamawiających/jednostek organizacyjnych. 10. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu wymienionego w Formularzu rzeczowo – cenowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkim wskazanym w SIWZ Zamawiającym przysługuje prawo zamówienia wszelkich, wymienionych produktów w Formularzu rzeczowo - cenowym – Załącznik nr 1 (nawet w przypadku wskazania w pozycji ilościowej „0”) po cenach jednostkowych. 11. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo – cenowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo – cenowym nie mogą ulec zmianie przez cały okres realizacji umowy. 12. W razie dostarczenia produktów niespełniających wyżej wymienionych warunków (towar nieświeży, z oznakami zepsucia, pleśni, o nieodpowiednim zapachu), Zamawiający sporządzi protokół odbioru dostawy i zażąda od Wykonawcy wymiany przedmiotu zamówienia na produkty spełniające wymogi w ciągu min. 1 godziny a maksymalnie 8 godzin od chwili powiadomienia. Powiadomienie zostanie dokonane przez Zamawiającego faksem, drogą e-mailową, telefonicznie bądź osobiście z informacją o przedmiocie dostaw, ilości i różnicy jakościowej. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: Wykonawca lub podwykonawcy będą zobowiązani zatrudniać na umowę o pracę osoby odpowiedzialne za: - Nie dotyczy; Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. 2) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana. 3) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 4) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 11 ppkt 1-3. 5) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 11 ppkt 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Formularz ofertowy 2) Formularz rzeczowo – cenowy - Załącznik nr 1. 2. Wykonawca wraz z ofertą winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5; 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach