Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół w Woli Jachowej w 2014 roku

Samorządowy Zespół Obsługi Szkół w Górnie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-008 Górno, Górno 169
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3023067 , fax. 41 3023009
  • Data zamieszczenia: 2013-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zespół Obsługi Szkół w Górnie
    Górno 169 169
    26-008 Górno, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3023067, fax. 41 3023009
    REGON: 00116849200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół w Woli Jachowej w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do stołówki w Zespole Szkół w Woli Jachowej wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 do SIWZ - łącznie 3 części. Część nr 1. Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i wołowego - Kości schabowe, - Łopatka wieprzowa bez kości i bez skóry, - Boczek surowy bez skóry i bez chrzęści, - Żeberka, - Szynka bez kości (myszka), - Karczek bez kości, - Schab bez kości, - Słonina, - Smalec, - Wołowe bez kości ekstra, - Wołowina z kością antrykot. - Mięso surowe od szynki b/k b/skóry Część nr 2. Sukcesywna dostawa wędlin - Mortadela, - Kiełbasa cienka śląska, - Boczek wędzony. Część nr 3. Sukcesywna dostawa drobiu - Filet z kurczaka, - Kurczak, - Mięso drobne, - Podudzie, - Filet z indyka, - Korpus z kurczaka ze skrzydłem, - Udziec z kurczaka. 2. Warunki realizacji: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt własny. 2) Przy produkcji i obrocie przedmiotu zamówienia zachowane będą zasady przewidziane w przepisach ustawy z dnia 01 stycznia 2012r Dz.U. z nr.136.poz 914, o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Rozporządzenie (WE) nr 852/2004 w sprawie higieny żywności i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego ( Dz. U. Nr 17, poz. 127), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz. U. nr 33, poz. 287 późn. zm.) i wydanych na ich podstawie przepisów wykonawczych. 3) Przedmiot zamówienia dostarczany będzie przez Wykonawcę specjalistycznym transportem, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności ( Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225). 4) Za wniesienie towaru do magazynu odpowiada Wykonawca. 5) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania produktów zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe musi zawierać etykietę zawierającą, co najmniej następujące dane: nazwę produktu i rodzaj, masę netto, nazwę i adres producenta oraz datę przydatności do spożycia. 6) Produkty powinny być dostarczane w opakowaniach zbiorczych transportowych takich jak skrzynki drewniane lub opakowania z tworzywa sztucznego dopuszczonego do kontaktu z żywnością. 7) Towary będące przedmiotem niniejszej umowy muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia (licząc od dnia dostarczenia produktu do Zespołu Szkół w Woli Jachowej): a) dla mięsa wieprzowego i wołowego min 3 dni; b) dla wędlin min 5 dni; c) dla drobiu min 2dni; 8) Częstotliwość i sposób realizacji dostaw: a) Dostawy będą realizowane sukcesywnie na każdorazowe zamówienie. b) Zamówienia będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, telefonicznie lub za pośrednictwem przedstawiciela Dostawcy i potwierdzone pisemnie, faksem/mailem. c) Dostawa do Zamawiającego będzie się odbywała w godzinach: od 6.00 do 6.30 z wyłączeniem dostaw w sobotę, niedzielę i dni świąteczne, oraz inne dni wolne od zajęć lekcyjnych. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość składania korekt do zamówienia. Korekta zamówień dokonywana będzie faksem/mailem z dobowym wyprzedzeniem lub najpóźniej w ostatni dzień roboczy przed dniem dostawy. 10) Wykonawca zobowiązany jest w szczególnych przypadkach przyjąć doraźne zamówienie, z pilnym trybem realizacji dostawy asortymentów, którymi dysponuje; 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do : a) Zmiany wielkości zamówienia na każdej z pozycji przedmiotu zamówienia (każdy asortyment) ilości ujętych w formularzu ofertowym, b) Zmiana przedmiotu zamówienia polegać może również na zwiększeniu ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia. Ponadto dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości zamówienia artykułów w przypadku wzrostu liczby uczniów. 12) Produkt wytworzony będzie zgodnie z ustawą z dnia 01 stycznia 2012 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 13) Produkt wytworzony będzie zgodnie z Rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 3. Przewidywany zakres i wielkość zamówienia zawiera załącznik 3 do SIWZ. Podany zakres jest podstawą wyboru najkorzystniejszej oferty. W trakcie trwania umowy Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości zamówienia, a którego zakres nie przekroczy uprawnień Zamawiającego z mocy Prawa Zamówień Publicznych. 4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorno.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach