Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych: druk wielkoformatowy i niestandardowy dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu

Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-304 Wałbrzych, ul. Ratuszowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 848 84 94 , fax. 74 848 84 94
  • Data zamieszczenia: 2019-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.
    ul. Ratuszowa 6
    58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 848 84 94, fax. 74 848 84 94
    REGON: 20698864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych: druk wielkoformatowy i niestandardowy dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych wielkoformatowych i niestandardowych dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu. Zamówienie obejmuje wykonanie materiałów reklamowych według projektów dostarczonych przez Zamawiającego, wydruk, dostawę i/lub montaż we wskazanych miejscach zarówno wewnątrz obiektów jak i w terenie: na nośnikach reklamowych na terenie miasta Wałbrzycha, na tablicach bilboardowych miejskich oraz na nośnikach reklamowych wynajętych przez Zamawiającego w odległości do 35 km od miasta Wałbrzycha. Zamówienie może obejmować również sam montaż materiałów dostarczonych przez Zamawiającego.Przed zamontowaniem materiałów reklamowych Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia szczegółów technicznych i terminu montażu z Zamawiającym i właścicielami terenu/nośników reklamowych. Koszt realizacji zamówienia obejmuje wykonanie i dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednego z obiektów Centrum Aqua Zdrój tj. Centrum AQUA ZDRÓJ ul. Ratuszowa 6, Wałbrzych; Hala Lekkoatletyczna, ul. Chopina 1a, Wałbrzych; Hala Wałbrzyskich Mistrzów, ul. Wysockiego 11a, Wałbrzych; Skatepark – ul. Topolowa 17k, a także wszelkie opłaty związane z umieszczeniem materiałów reklamowych we wskazanych miejscach, koszt ich montażu oraz demontażu oraz utylizacji. Wszelkie koszty wydania zamówienia, w szczególności koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia dostawy powyżej kwoty minimum logistycznego, ponosi Wykonawca. W przypadku reklamacji, zwrot reklamowanego towaru (niezgodnego z zamówieniem) odbywa się na koszt Wykonawcy. Materiały reklamowe i promocyjne muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz uzgodnionym projektem. Materiały nie mogą mieć zagnieceń/śladów uszkodzenia i być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych opakowaniach. Sprzęt niezbędny do montażu materiałów reklamowych Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt. Asortyment objęty zamówieniem: banery, naklejki, tabliczki informacyjne, tablice reklamowe, citylighty, billboardy, naklejki parkietowe, naklejki z folii szronionej, plakaty, tabliczki z trzonkiem, tabliczki plexi, roll upy ze stelażem, roll upy – wkład oraz montaż wskazanych przez Zamawiającego materiałów reklamowych. Szczegółowy opis przedmiotu zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ ( Formularz asortymentowo – cenowy). Zamawiający zastrzega sobie: 1) prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia, tzn. do rezygnacji z objętych Umową części zamówienia w zakresie do 20 % wartości Umowy, oraz 2) prawo do wykorzystania na realizację innych, wykorzystanych pod względem ilościowym i kwotowym wartości przypadających na niewyczerpane części przedmiotu zamówienia - bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu produktów dostarczanych do siedziby Zamawiającego. 9. Zamówienia składane będą od poniedziałku do piątku. Przewiduje się dostawy w sobotę. Na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający określa dodatkowe kryteria oceny ofert: najkrótszy czas wykonania zlecenia z dostawą do Zamawiajacego, najmniejsza ilość zamawianego asortymentu oraz najmniejsze wymiary zamawianego asortymentu. Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert zawarty jest w punkcie 13 SIWZ. Maksymalne terminy dostawy materiałów reklamowych: 1) Dostawy materiałów oznaczonych kolorem żółtym w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, tj: banery, naklejki, tabliczki informacyjne, citylighty, billboardy, naklejki parkietowe, plakaty oraz ich ewentualny montaż będą realizowane, zgodnie z ofertą Wykonawcy w ciągu …………. godzin od momentu przyjęcia zlecenia. Zamawiający określa maksymalny czas na realizację tych dostaw na 3 dni robocze. 2) Maksymalny termin druku oraz dostawy materiałów oznaczonych kolorem niebieskim w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy określa się na 5 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1000,00 ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/00) zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 8.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o., 72 1020 5095 0000 5502 0104 9899 PKO BP SA O/Wałbrzych z adnotacją „Wpłata wadium – nr sprawy: 19/2019 Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa wyżej, (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych: druk wielkoformatowy i niestandardowy dla Centrum Turystyczno – Sportowego AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu Nr 19/2019. 9. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 8.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli posiada kompetencje i uprawnienia wymagane przepisami prawa. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia i dokumenty dotyczące tych podmiotów. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów do oferty dołącza Zobowiązanie o udostępnieniu zasobów 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia i dokumenty składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 7. Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana. 8. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę usługi, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach