Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.

Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4067800, 0608492885 , fax. 077 4067800
  • Data zamieszczenia: 2012-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 14 14
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4067800, 0608492885, fax. 077 4067800
    REGON: 53244846700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku. Składane oferty mogą obejmować następujące części zamówienia: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (pierwszy pakiet zamówienia) -Pieluchomajtki dla Dorosłych II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (drugi pakiet zamówienia) - Pieluchomajtki dla Dzieci III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (trzeci pakiet zamówienia) - Wata Celulozowa IV CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (czwarty pakiet zamówienia) - Opaski Gipsowe I V CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (piąty pakiet zamówienia) - Opaski Gipsowe II VI CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (szósty pakiet zamówienia) - Zestawy Jałowe VII CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (siódmy pakiet zamówienia) - Zestawy Operacyjne 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr I, I-1, I-2, I-3, I-4, I-5, I-6, I-7 do SIWZ oraz w istotnych warunkach umowy i niniejszej instrukcji dla Wykonawcy. 2.Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych, alternatywnych i wariantowych. 3.Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie zamówienia przez podwykonawców Wykonawcy. 4.Za działania podwykonawców Wykonawca odpowiada jak za działania własne. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6.Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą będzie dokonywane w zł polskich. 7.Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca ubiegający się o udzielenie całego zamówienia zobowiązany jest złożyć ofertę całościową w podziale na 7 części zgodnie z załącznikiem nr I do SIWZ, , a w przypadku wyrażenia zgody na rozbicie pakietu na mniejsze, Wykonawca ubiegający się o całość zamówienia zobowiązany będzie złożyć ofertę całościową w podziale na taką ilość części, jaka wynikać będzie ze zmian wprowadzonych do pierwotnej wersji SIWZ w trakcie prowadzonej procedury przetargowej. 8.Zamawiający wymaga, aby dostarczane produkty posiadały dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 9.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie na wezwanie Zamawiającego, zgodnie ze złożonym wcześniej pisemnym lub telefonicznym zamówieniem, na koszt Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty złożenia każdorazowego zamówienia przez Zamawiającego. 10.Termin ważności na wszystkie pozycje zamówienia preferowany najdłuższy i nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia towaru na cito, który Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ciągu 24 godzin od daty złożenia każdorazowego zamówienia przez Zamawiającego. 12.Strony dopuszczają możliwość zmiany ilości i asortymentu poszczególnych pozycji zawartych w treści zamówienia i oferty w okresie trwania umowy i w ramach jej wartości. Zmiana ta nie obejmuje przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi częściami wymienionymi w załączniku I do SIWZ. 13.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych. 14.Wykonawca zobowiązany jest do podania cen, które nie będą się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy. 15.Zamawiający nie wyraża zgody na waloryzację cen w okresie obowiązywania umowy ze względy na zmiany cen producentów oraz w wyniku zmiany cen kursu walut. 16.Zamawiający wyraża zgodę na zmianę cen spowodowanych zmianą stawki podatku VAT. 17.Wykonawca proponując dany produkt w ofercie, podając jego nazwę handlową i producenta zobowiązany będzie do jego dostarczania przez cały okres obowiązywania umowy, bez możliwości zaproponowania zamiennika, chyba, że zamiana będzie na korzyść Zamawiającego (np. Lepsze parametry od podstawowych podanych w zamówieniu) i wyrazi on na nią zgodę. 18.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zrealizowania zamówienia pod względem wartościowym w terminie wcześniejszym niż okres na jaki została zawarta. 19.Jeżeli Wykonawca nie posiada opakowań zgodnych z ilościami podanymi w SIWZ winien przeliczyć ilość opakowań w taki sposób, aby zgadzała się z ilością zamawianą. Np. jeśli Wykonawca posiada opakowania po 12 sztuk, a Zamawiający oczekuje 24 szt. To należy policzyć 2 opakowania po 12 sztuk, co jest równe 1 opakowaniu po 24 szt. 20.Jeśli Wykonawca nie posiada opakowań wskazanych przez Zamawiającego należy ilość opakowań przeliczyć do dwóch miejsc po przecinku. 21.Umowa wygaśnie również po upływie okresu na jaki została zawarta umowa niezależnie od wartości zrealizowanych dostaw. 22.Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych. 23.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337720002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach