Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, ul. M. C. Skłodowskiej 16
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4391326 , fax. 077 4391326
- Data zamieszczenia: 2009-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. M. C. Skłodowskiej 16 16
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 077 4391326, fax. 077 4391326
REGON: 00031766500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.glucholazy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet nr 1 - irygator, jednorazowy zawór biopsji, prowadnica z osłona pętli, nasadka chroniąca końcówkę, Pakiet nr 2 - aparat Ambu, kozetki lekarskie, wózki oddziałowe, materace, dozownik tlenu, Pakiet nr 3 - pojemniki na mydło płynne, na płyn dezynfekcyjny, na ręczniki papierowe Pakiet nr 4- pieluchomajtki dla dorosłych Pakiet nr 5- ustniki do spirometru, gąbki do klipsów na nos, filtry bakteryjne z ustnikiem Pakiet nr 6- worki stomijne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337720002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. 3. Ocena spełniania warunków określonych dla Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych w specyfikacji dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć: a/ pełnomocnictwo do podpisywania oferty - nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym, b/ Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 i 24 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał.3 do SIWZ), c/ Zaakceptowany wzór umowy przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie we wzorze umowy miejsc wykropkowanych ( zał. nr 4 do SIWZ). d/ Aktualny odpis lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e/ Aktualne zaświadczenie lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f/ ulotki w języku polskim z zaznaczeniem o możliwościach dezynfekcji lub sterylizacji drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku, nie jałowego( dotyczy np. maski do aparatu Ambu, rurek rektoskopowych itp.) 2. Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez Wykonawcę. 3. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.glucholazy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, obłożeń operacyjnych oraz pieluchomajtek dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku.
Dodano: 2016-05-18 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
Dodano: 2015-06-10 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Prudnickiego Centrum Medycznego Spółka Akcyjna w Prudniku.
Dodano: 2013-07-31 - Sukcesywne dostawy artykułów medycznych dla Opolskiego Centrum Rehabilitacji w Korfantowie
Dodano: 2013-06-07 - Materiały jednorazowego użytku dla Działu Farmacji Szpitalnej
Dodano: 2013-05-27 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.
Dodano: 2012-06-22 - TZP/2-23/233/59/2012 Zakup i dostawa naczyń sanitarnych jednorazowego użytku.
Dodano: 2012-05-30 - TZP/2-23/233/44/2012 Zakup i dostawa naczyń sanitarnych jednorazowego użytku
Dodano: 2012-05-04 - TZP/2-23/233/18/10 Zakup i dostawa sprzętu medycznego sanitarnego jednorazowego użytku
Dodano: 2010-02-18