Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim ogłasza przetarg
- Adres: 08-300 Sokołów Podlaski, Wolności
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (025) 7817400, , fax. (025) 7817460
- Data zamieszczenia: 2018-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim
Wolności 23
08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie
tel. (025) 7817400, , fax. (025) 7817460
REGON: - - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-sokolowski.bip.net.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim na okres od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. w formie trzech pakietów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim na okres od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. w formie trzech pakietów. Pakiet I - tusze i tonery do drukarek i kopiarek; Pakiet II - wyroby papierowe i papier w ryzach; Pakiet III - pozostałe materiały biurowe, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załącznikach do SIWZ o nazwach: Formularz cenowy Pakiet I, Formularz cenowy Pakiet II, Formularz cenowy Pakiet III. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za całokształt, w tym za: przebieg i terminowe wykonanie dostawy, za jakość, zgodność z wymaganiami określonymi dla przedmiotu zamówienia, za szkody i następstwa wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia lub niewłaściwego zabezpieczenie miejsca rozmieszczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Pakiet I: 1 900,00 zł; Pakiet II: 800,00 zł; Pakiet III: 100,00 zł; Przy składaniu oferty na więcej niż jedną część – wartości sumują się. Wysokość wadium, w przypadku składania oferty na wszystkie pakiety wynosi 2 800 (słownie: dwa tysiące osiemset zł 00/100 gr)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca dostawy i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych oraz materiałów poligraficznych i introligatorskich
Dodano: 2024-07-25 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, chemicznych i papieru xero
Dodano: 2024-07-18 - Dostawa artykułów biurowych do magazynu Szpitala przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2024-06-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2024-06-14 - Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2024-05-05 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-04-17 - Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
Dodano: 2024-04-12 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-03-26 - 07/2024
Dodano: 2024-02-22