Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Filia w Piotrkowie Trybunalskim ogłasza przetarg
- Adres: 97300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 114/118
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 327 400 , fax. 447 327 405
- Data zamieszczenia: 2018-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Filia w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Słowackiego 114/118
97300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 447 327 400, fax. 447 327 405
REGON: 140700034 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.unipt.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych ( tuszy i tonerów ) do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Filia w Piotrkowie Tryb. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych ( tuszy i tonerów) do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Filia w Piotrkowie Tryb, których szczegółowy opis i wykaz określający jego rodzaj i ilość zawiera Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Millenium S.A. Nr 15 1160 2202 0000 0003 3977 3201 W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Pzp art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga w tym zakresie szczegółowego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia , przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, sporządzone według Załącznika nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Ponadto Wykonawca złoży : - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub / i do podpisania umowy ( o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych ). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy ( podpisy i pieczęcie oryginalne ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2024-01-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-04-05 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2023-04-05 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2023-02-02 - Zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
Dodano: 2023-01-23 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2022-11-09 - USŁUGI SERWISOWE ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH DLA UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI
Dodano: 2021-06-02 - SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓWEKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCHDLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO
Dodano: 2021-04-10 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2021-03-26 - Dostawy tuszy i tonerów dla Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
Dodano: 2021-03-01