Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg
- Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0048 12 6179655 , fax. 0048 12 6179653
- Data zamieszczenia: 2019-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
ul. Przy Rondzie 5
31-547 Kraków, woj. małopolskie
tel. 0048 12 6179655, fax. 0048 12 6179653
REGON: 140580428 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, Ośrodka Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Lublinie oraz Ośrodka Szkoleniowego Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Dębem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i maszyn poligraficznych wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych od jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do dnia wyczerpania kwoty z oferty wybranego Wykonawcy (ceny oferty). Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część I: Dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z opisem w załączniku 1 a do SIWZ Część II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z opisem w załączniku 1 b do SIWZ, Część III: Dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z opisem w załączniku 1 c do SIWZ. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być produkowane zgodnie z normami jakościowymi ISO/IEC 19752 oraz ISO/IEC 19798. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział 3 SIWZ oraz formularz cenowo - ofertowy załącznik nr: 1a, 1b, 1c do niniejszej SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera również wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30124000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ w następującym układzie: a) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” b) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną formularz cenowo - ofertowy – wg Załącznika nr 1a, 1b, 1c do SIWZ; c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ; d) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną