Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, faksów) dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek

"Baza" sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. Bojańczyka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 326 276 , fax. 542 326 276
  • Data zamieszczenia: 2017-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Baza" sp. z o.o.
    ul. Bojańczyka 7
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 326 276, fax. 542 326 276
    REGON: 588923100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, faksów) dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, faksów) dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek, z podziałem na sześć części zamówienia. 2. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typ urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia oraz przewidywane ilości dostaw w czasie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku 1 do SIWZ. Zamawiający zawiadamia, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 3.Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu,tonera,wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Ponad to zaproponowany produkt równoważny powinien w sposób poprawny współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem urządzeń posiadanych przez Zamawiającego, a jego zastosowanie nie spowoduje konieczności częstszej konserwacji urządzeń (np. czyszczenie wnętrza drukarki spowodowane wysypywaniem się tonera lub wymianę materiałów eksploatacyjnych tj. rolek, wałków itp.) niż przewiduje to producent w instrukcji obsługi oraz realizuje wszelkie funkcje i posiada wszystkie cechy określone w specyfikacji technicznej. Wskaźnik poziomu atramentu drukarki musi prawidłowo współpracować z oryginalnymi lub równoważnymi materiałami eksploatacyjnymi. 4.Uzgodniona wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmniejszenie lub zwiększenie ilości, nie spowoduje zmian cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający deklaruje wykorzystanie min. 80% wartości zamówienia podstawowego. 5. Zamówienie podstawowe obejmuje szacunkową ilość materiałów eksploatacyjnych zawartą w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia w tabeli 1-6, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Jednocześnie Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości zakupywanego asortymentu. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zamówienia poszerzonego: 1)Do 20% wartości zamówienia podstawowego dla części I,II, IV i V. 2)Do 30% wartości zamówienia podstawowego dla części VI. 7. Wymagania stawiane produktom dostarczanym przez Wykonawcę: 1)Wymaga się, aby produkty dostarczane przez Wykonawcę były fabrycznie nowe tj. wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów pochodzących z recyklingu (refabrykacja), 2)Wymaga się, aby produkty dostarczone przez Wykonawcę posiadały na opakowaniach zewnętrznych: logo producenta, nazwę (typ, symbol produktu) materiału, termin przydatności do użytku, nazwę urządzenia (drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego lub faxu) do którego są przeznaczone; 3)Oferowane produkty nie mogą nosić śladów uszkodzenia; 4)Oferowane produkty nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzenia oraz jakości wydruku wyszczególnionych w warunkach technicznych producenta urządzenia, 5)Oferowane produkty nie mogą utrudniać współpracy z programem urządzenia monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem;6)Oferowane produkty muszą posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem; 7)Oferowane produkty nie mogą w żadnym stopniu naruszać praw patentowych, ani innej własności intelektualnej. 8. Dostawy określonych partii materiałów eksploatacyjnych będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy tj. do 31.12.2017 r., ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego, nie częściej niż dwa razy w miesiącu, na artykuły z każdej części postępowania odrębnie. 9. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 10. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 11. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy (podpisania protokołu odbioru). 12. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego zamówione partie materiałów eksploatacyjnych na swój koszt i swoim transportem. Miejscem dostaw artykułów składających się na zamówienie jest siedziba Zamawiającego odpowiednio według danej części postępowania. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw, o którym mowa w pkt 12. 14.Wielkość każdej dostarczanej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu umowy. 15.Potwierdzeniem dostarczenia materiałów eksploatacyjnych objętych przedmiotem umowy, będzie każdorazowo protokół odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 16. Składanie zamówień dotyczących dostaw będzie możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mailem), bądź faxu. Zamawiający może zamówić uzupełniającą dostawę doraźną w dniu zamówienia. 17. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem odbioru. O terminach odbioru Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie, e-mailem bądź faksem. 18. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach