Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
    Al. Jana Pawła II 25A
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. +48508082032, +48506656760
    REGON: 384503002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola według formularza rzeczowo-cenowego stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę dla jednostek organizacyjnych będących jednocześnie płatnikami umowy: Nabywca: Gmina Stalowa Wola ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652398725 REGON: 830409086 Odbiorca (płatnik): 1) Przedszkole nr 1 ul. Niezłomnych 2A 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651520325, REGON: 830220609 2) Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy ul. Skoczyńskiego 5 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651520354 REGON: 830220615 3) Przedszkole nr 3 ul. Poniatowskiego 57 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651494378, REGON: 830220696 4) Przedszkole nr 4 ul. Wańkowicza 72/1 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651733311, REGON: 830220704 5) Przedszkole nr 5 im. Juliana Tuwima ul. Mieszko I-go 5 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651776579, REGON: 830220710 6) Przedszkole nr 6 ul. Partyzantów 10 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651494792, REGON: 830220727 7) Przedszkole nr 7 ul. J. Popiełuszki 29a 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651501813, REGON: 830220733 8) Przedszkole nr 9 Al. Jana Pawła II 5 37-450 Stalowa Wola NIP: 865149480, REGON: 830220740 9) Przedszkole nr 10 im. Marii Konopnickiej Al. Jana Pawła II 11 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651520377, REGON 830220756 10) Przedszkole nr 11 Al. Jana Pawła II 6 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651494384, REGON: 830220762 11) Przedszkole Integracyjne nr 12 ul. Okulickiego 20 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651500311, REGON:830220779 12) Przedszkole nr 15 ul. Obrońców Westerplatte 1 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651522034, REGON: 830220791 13) Przedszkole nr 18 ul. Józefa Poniatowskiego 33 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651427264, REGON: 830220816 14) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego ul. Romana Dmowskiego 9 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651427287, REGON: 000837413 15) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Mickiewicza 15 37-450 Stalowa Wola NIP: REGON:368003453 16) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Prymasa Wyszyńskiego 14 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651426997, REGON: 000837420 17) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 ul. Niezłomnych 1 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651427270 REGON: 000837436 18) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 ul. Energetyków 18 37-450 Stalowa Wola NIP: 865140665, REGON: 000837442 19) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 ul. Okulickiego 14 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651427241 REGON: 000837465 20) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Wojska Polskiego 9 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651450926, REGON: 001321670 21) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 ul. Poniatowskiego 55 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651451328, REGON:830003591 22) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące ul. Wojska Polskiego 9 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652129273 REGON: 830447997 23) Żłobek Miejski Al. Jana Pawła II 5A 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651509832, REGON: 830009100 24) Miejski Żłobek Integracyjny ul. Poniatowskiego 55 A 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652565324, REGON: 365876488 25) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Hutnicza 15 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651005770 REGON: 830217582 26) Podkarpackie Centrum Piłki Nożnej ul. Hutnicza 15 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652573186 REGON: 385603220 27) Zakład Administracji Budynku ul. Wyszyńskiego 7a 37-450 Stalowa Wola NIP:8650012058 REGON: 180091684 28) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Dmowskiego 1 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652063924, REGON: 005660296 29) Środowiskowy Dom Samopomocy nr 1 ul. ks. J. Popiełuszki 9A 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652557193, REGON: 1807990229 30) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2 ul. Wańkowicza 72/2 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652557201, REGON: 180799012 31) Gmina Stalowa Wola ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652398725 REGON: 830409086 32) Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25 A 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652572459, REGON: 384503002 3. Materiały eksploatacyjne (tusze, tonery, materiały eksploatacyjne) będą dostarczane sukcesywnie do wskazanych jednostek podległych Gminie -Stalowa Wola. 4. Przedmiot zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nie regenerowanych), oryginalnych (pochodzących od producenta urządzeń) lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych. 5. Wymagania zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych powinny spełniać: - kompatybilne z urządzeniami poszczególnych jednostek Zamawiającego. - zamontowane i użytkowane materiały eksploatacyjnych nie spowodują utraty praw gwarancyjnych producenta urządzenia do którego są przeznaczone. - zaoferowane produkty spełniają parametry właściwe dla materiałów zalecanych przez producenta ( zachowując te same normy i wymagania techniczne) - w przypadku dostarczenia nieodpowiednich tonerów i bębnów nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego, koszt pokryje Wykonawca. 6. Zamawiający zamawia materiały oryginalne. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez lub na zamówienie producenta sprzętu lub kompatybilne ze sprzętem, w którym znajdą zastosowanie, które zostały opracowane (zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. 7. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy); 8. Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności. 9. W przypadku awarii o której mowa w pkt. 8, Wykonawca winien dostarczyć urządzenie zastępcze dla Zamawiającego o porównywalnych parametrach technicznych w ciągu 5-7 dni roboczych od dnia zgłoszenia o zaistniałej sytuacji przez Zamawiającego, zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym. Dostarczenie urządzenia zastępczego zgodnie z Rozdziałem XVII SIWZ stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. 10. Wymagania jakościowe - dostarczane tusze i tonery muszą spełniać następujące wymagania: 1) nie mogą wpływać na złą jakość wydruku, tzn. na wydruku nie mogą znajdować się niepożądane kropki, plamki, kreski, smugi itp.; 2) proszek znajdujący się w tonerach nie może się wysypywać; 3) nie mogą ujemnie wpływać na jakość pracy podzespołów drukarek. 11. Dostarczone materiały muszą być wysokiej jakości o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w formularzu rzeczowo-cenowym. 12. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 13. Miejscem dostaw są pomieszczenia wskazanych jednostek podległych Gminie- Stalowa Wola po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu. 14. Wykonawca ma obowiązek zutylizować zużyte pojemniki. W związku z tym Wykonawca oświadcza, że zobowiązuje się odebrać wszystkie zużyte przez Zamawiającego tonery, kartridże i bębny w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości ich odbioru. 15. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia 12 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia dostawy. 16. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym(jednostkami obsługiwanymi) a Wykonawcą, będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. 17. Jeżeli w okresie trwania umowy Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość zamówienia, niż określono w formularzu rzeczowo-cenowym, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. Niewykonanie umowy w takim przypadku nie będzie traktowane jako odstąpienie Zamawiającego od umowy. 18. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo-cenowym Załącznik nr 2 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo-cenowym zamówienia nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy. 1. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oryginalnych (tj. producent drukarek) lub równoważnych. Za równoważne materiały uważa się takie, które posiadają jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia, nie zamazywanie się druku odpowiadającą wyrobowi producenta urządzenia, w tym również bezawaryjność pracy urządzenia, w którym będzie zainstalowany. 2. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 3. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te produkty (równoważne lub lepsze). 4. Zgodnie z art 30 ust. 5 ustawy Pzp na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż zaoferowany materiał eksploatacyjny jest równoważny w stosunku do produktu oryginalnego. W związku z tym Wykonawca dla każdego równoważnego materiału eksploatacyjnego, zobowiązany jest wezwanie Zamawiającego złożyć odpowiednie oświadczenia i dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym oraz potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 5. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych produktów, to rozumie się przez to, że w kalkulacji ceny oferty ujęto produkty zaproponowane w Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz rzeczowo-cenowym zamówienia. Pod pojęciem parametry rozumie się skład, jakość, wagę, pojemność, funkcjonalność i przeznaczenie. 6. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) formularz ofertowy – załącznik nr 1; 2) formularz rzeczowo - cenowy ( jednostki podległej Gminie -Stalowa Wola)- załącznik nr 2 2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4; 3) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5; 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach