Przetargi.pl
„Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy w latach 2020/2021”.

Uniwersytet Rzeszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Rejtana
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 721 018 , fax. 178 721 262
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rzeszowski
    ul. Rejtana
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 721 018, fax. 178 721 262
    REGON: 69156004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy w latach 2020/2021”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy w latach 2020/2021. Zamówienie zostało podzielone na trzy niezależne części (zadania): Zadanie nr 1: Materiały eksploatacyjne - tusze, tonery. Zadanie nr 2: Materiały eksploatacyjne – zamienniki. Zadanie nr 3: Akcesoria komputerowe, żarówki do projektorów. Przedmiot zamówienia precyzuje: - Zadanie nr 1: załącznik nr 4.1 do Siwz (Opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 2.1 do Siwz (Formularz cenowy). - Zadanie nr 2: załącznik nr 4.2 do Siwz (Opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 2.2 do Siwz (Formularz cenowy). - Zadanie nr 2: załącznik nr 4.3 do Siwz (Opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 2.3 do Siwz (Formularz cenowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium – tylko dla zadnia nr 1 „Materiały eksploatacyjne - tusze, tonery”. Wymagania dotyczące Wadium: • Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium określone w walucie – polski złoty (PLN) w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) • wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: i. pieniądzu; ii. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; iii. gwarancjach bankowych; iv. gwarancjach ubezpieczeniowych; v. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości • w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr konta bankowego: 80 1030 1508 0000 0008 1775 8002 z adnotacją: „Wadium do postępowania ZP/UR/130/2020 do zadania nr 1” Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie zamawiającego (dzień, godzina). • w przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą. • Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 u. Pzp • Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a-5 u. Pzp • Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. • wszystkie dokumenty, potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać co najmniej następujące informacje: 1) nazwa Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia lub sygnaturę (znak) postępowania; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji (nie dotyczy wpłaty w gotówce); • Gwarancja / poręczenie zapłaty wadium, musi obejmować cały okres związania ofertą, liczony od momentu upływu terminu składania ofert. Jeżeli w trakcie postępowania zostanie zmieniony termin składania ofert, gwarancja / poręczenie powinna/-o obejmować cały okres związania ofertą, liczony od przesuniętego terminu składania ofert. Gwarancja /poręczenie nie obejmująca/e całego okresu związania ofertą – uważane jest za niewniesienie wadium. • Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i bez sprzeciwu, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Ważna Informacja: Ze względu na wczesną godzinę składania ofert, wadia wpłacone w pieniądzu w przeddzień upływu terminu składania ofert, mogą nie zostać zaksięgowane na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Oferty Wykonawców, których wadia zostaną zaksięgowane na koncie bankowym Zamawiającego po upływie terminu składania ofert zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty; 2. Formularz cenowy – dla zadania nr 1; 3. Formularz cenowy – dla zadania nr 2; 4. Formularz cenowy – dla zadania nr 3; 5. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej prze notariusza) – tylko w sytuacji gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach