Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 01-401 Warszawa, ul. Górczewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 211 470 , fax. 223 211 406
  • Data zamieszczenia: 2021-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
    ul. Górczewska 89
    01-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 211 470, fax. 223 211 406
    REGON: 16441803000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego art. 3 ust. 1 pkt 3 lit. a)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. w Warszawie przy ul. Górczewskiej 89. 2. Na przedmiot zamówienia składa się sprzedaż i sukcesywna realizacja dostaw, fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1) Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nieużywanych, nieregenerowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, nazwą (typ, symbol) produktu, numerem katalogowym, opisem zawartości i terminem przydatności do użytku. 2) Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego i pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium RP. 3) Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być właściwe i odpowiednio dobrane do określonych w załączniku nr 5 do SIWZ oznaczeń/symboli urządzeń posiadanych przez Zamawiającego. 4) Zamawiający w załączniku nr 5 do SIWZ wskazuje typy materiałów eksploatacyjnych stosowanych przez producenta urządzenia, jednocześnie informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne. 5) Oferowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać nw. wymagania: a) ISO/IEC 19752 lub równoważną dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych, b) ISO/IEC 19798 lub równoważną dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, c) ISO/IEC 24711 lub równoważną dla wkładów w kolorze czarnym do drukarek atramentowych d) ISO/IEC 24712 lub równoważną dla wkładów w kolorze CMY do drukarek atramentowych, posiadające kartę charakterystyki wystawioną przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela dla każdego produktu, e) posiadać kartę charakterystyki MSDS do każdego produktu, f) materiały muszą być wyprodukowane zgodnie z normą ISO-9001:2008 lub równoważną. 6) Zamawiający pod pojęciem „produkt równoważny” rozumie produkt o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku), kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamawiany- potwierdzone wynikami testów wydajnościowych przeprowadzonych przez niezależną instytucję potwierdzającą ich jakość i wydajność np. TÜV Rheinland Polska itp. Wynik musi potwierdzać, że parametry techniczne i użytkowe nie są gorsze od parametrów materiałów określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy dostarczony materiał eksploatacyjny będący materiałem równoważnym spowoduje uszkodzenie urządzenia, w którym był zainstalowany, Wykonawca ponosi całkowity koszt ekspertyzy, koszty dostarczenia, odbioru oraz naprawy uszkodzonego urządzenia w autoryzowanym serwisie gwarancyjnym jego producenta. 7) Oferowane i dostarczane materiały eksploatacyjne muszą spełniać poniższe wymagania: a) mają być zapakowane w wewnętrzne, szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed wpływami otoczenia, zwłaszcza światłem i wilgoci, b) poszczególne materiały eksploatacyjne muszą być dokładnie dopasowane do urządzenia oraz pozostałych podzespołów urządzenia drukującego, c) nie mogą powodować przedwczesnego zużywania się pozostałych modułów urządzenia np. toner skracający żywotność bębna światłoczułego, źle spasowane wałki zasypujące urządzenie tonerem, atramenty zapychające głowice drukujące itd., d) niedopuszczalne są materiały, które zanieczyszczają urządzenia – powodując przedwczesne działania konserwacyjne, czyszczenie, e) stosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych nie może powodować utraty gwarancji urządzeń drukujących, f) jeżeli użyty materiał eksploatacyjny spowoduje uszkodzenie sprzętu, bądź jego zanieczyszczenie Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych na własny koszt odbierze, naprawi i dostarczy urządzenie naprawione lub nowe identyczne. Na czas naprawy Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż naprawiane, na własny koszt. Czas na odebranie urządzenia i dostarczenia urządzenia zastępczego wynosi 1 dzień roboczy od dnia zgłoszenia. Naprawa musi się odbyć w serwisie autoryzowanym przez producenta i zostanie potwierdzona protokołem serwisowym z przeprowadzonych czynności, 3. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odebrania tego materiału eksploatacyjnego, co do którego Zamawiający wniósł uwagę i naprawę lub wymianę na nowy wolny od wad bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 4. Za podstawę żądań Zamawiającego, o których mowa w pkt 7) lit. f) uznaje się pisemną opinię (ekspertyzę) serwisu producenta urządzenia, o której Zamawiający powiadomi Wykonawcę. W przypadku, o którym mowa w pkt 7 lit. f), Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami sporządzenia ww. opinii (ekspertyzy). 5. Termin ważności do użycia dostarczonych tonerów nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192112-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach