Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, Al. Partyzantów 57
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8893000 , fax. 081 8862595
- Data zamieszczenia: 2013-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy
Al. Partyzantów 57 57
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 081 8893000, fax. 081 8862595
REGON: 00008025200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwet.pulawy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w 2013 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013 r., do Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach oraz do Zakładu Pryszczycy PIWet-PIB (zadanie 3 i 6) w Zduńskiej Woli. Postępowanie składa się z 6 części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na następujące zadania: zadanie 1 - 8.000,00 zł. zadanie 2 - 1.000,00 zł. zadanie 3 - 1.000,00 zł. zadanie 5 - 1.000,00 zł. zadanie 6 - 1.000,00 zł. Wadium należy wnieść na rachunek Nr 35203000451110000000531520 w BGŻ S.A. Oddział w Puławach. Wadium może być wnoszone również w innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.piwet.pulawy.pl/zampub/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (nr sprawy: UM-ZP-262-25/16)
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa wkładów barwiących do drukarek, kopiarek i faksów, materiałów biurowych, naczyń i sztućców jednorazowych, materiałów z tworzyw sztucznych, materiałów poligraficznych, druków, maszyn biurowych, taśm do drukarek dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 6 części
Dodano: 2016-02-01 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2015-04-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń biurowych
Dodano: 2015-04-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2015-03-18 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Dodano: 2015-01-07 - Dostawa tuszy, tonerów i pojemników na zużyte tonery do urządzeń drukujących na potrzeby tut. Oddziału oraz podległych jednostek terenowych
Dodano: 2014-10-29