Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń biurowych

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4485200 , fax. 81 4485201
  • Data zamieszczenia: 2015-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4485200, fax. 81 4485201
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, określonych w dwóch zadaniach (ofertach częściowych) następująco: Zadanie nr 1 1.Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tj.: tonerów, tuszy, kaset - taśm, nośników danych - dysków oraz akcesoriów czyszczących do komputerów) do urządzeń biurowych (m.in.: do drukarek, kserokopiarek, faksów, maszyn liczących), w asortymencie i ilościach zgodnie z Formularzem cenowym/opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2 - wkłady barwiące 30125110-5 - tonery do drukarek laserowych/faksów 30192113-6 - wkłady drukujące 30125120-8 - tonery do fotokopiarek 30192320-0 - taśmy do drukarek Zadanie nr 2 1.Sukcesywna dostawa akcesoriów (m.in. zestawów naprawczych, modułów bębnów, bębnów światłoczułych, developerów) do urządzeń biurowych , m.in. do kserokopiarek cyfrowych Kyocera/ Ricoh/Toshiba/ Develop i Konica Minolta) w asortymencie i ilościach zgodnie z Formularzem cenowym/opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30124300-7 - bębny do maszyn biurowych Informacje dodatkowe : 1.Za fabrycznie nowy uznaje się wyrób do produkcji którego nie użyto składników uprzednio eksploatowanych, przerabianych bądź uzupełnianych. Nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. Wszystkie objęte niniejszym zamówieniem materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w typowe jednostkowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego przydatności do użytku od chwili dostarczenia do Zamawiającego zgodnie z wymogiem określonym w pkt. 3. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia producenta tonerów, tuszy, kaset - taśm, nośników danych - dysków oraz akcesoriów czyszczących do komputerów. 2.Zamawiający będzie zamawiał potrzebne materiały sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy w ilościach uzależnionych do bieżących potrzeb. 3.Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być objęte co najmniej 24 miesięcznym okresem przydatności do użytku od chwili dostarczenia do Zamawiającego. 4.Biorąc pod uwagę fakt, iż urządzenia wielofunkcyjne oraz w/w kserokopiarki: Develop i Konica Minolta są na gwarancji, stosowane w nich materiały eksploatacyjne nie mogą powodować utraty gwarancji producenta kserokopiarek. 5.Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie realizował dostawy na własny koszt i ryzyko, partiami - w formie zamówień cząstkowych stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza dostaw dwupaków i wielopaków. 6.Ilości wskazane w Kolumnie E załącznika nr 6 i nr 7 do SIWZ są wielkościami szacunkowymi ustalonymi w wyniku analizy potrzeb poszczególnych Jednostek Organizacyjnych UM w Lublinie i poszczególne pozycje materiałów eksploatacyjnych mogą ulec zmniejszeniu, a inne zwiększeniu z zastrzeżeniem, że wartość brutto umowy nie może być przekroczona. W przypadku zmniejszenia zamawianych ilości lub niewyczerpania wartości umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 7.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest przeznaczony o wydajności, jakości i niezawodności oraz o parametrach nie gorszych w stosunku do produktu oryginalnego oraz: a)fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi, b)opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, c)posiadający znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, d)którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak produktu oryginalnego e)który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak produkt oryginalny, tj. zalecany przez producenta danego urządzenia, f)który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem g)który w żadnym stopniu nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu, praw patentowych ani innej własności intelektualnej, h)w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, i)w którym zastosowano toner/ tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 8.Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest mowa o: a)produkcie - należy przez to rozumieć przedmiot zamówienia stanowiący dostawę materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów, ujętych w zadaniu nr 1 i 2 b)produkcie oryginalnym - należy przez to rozumieć produkt, zalecany przez producenta urządzenia oraz opisany przez Zamawiającego w Kolumnie B załącznika nr 6 i 7 do SIWZ; c)produkcie zalecanym przez producenta danego urządzenia - należy przez to rozumieć materiały eksploatacyjne i akcesoria, które producent wymienił w instrukcji obsługi urządzenia lub na swojej stronie internetowej przy opisie urządzenia, do którego stosowania zaleca producent.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium zgodnie z zapisami SIWZ. 2.Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokościach dla poszczególnych zadań, w zakresie których składa Wykonawca ofertę 1)w Zadaniu nr 1 - 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 2)w Zadaniu nr 2 - 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). W przypadku składania oferty na dwa zadania, wartość wadium stanowi kwotę: 11 500,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach