Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz świadczenie usług realizacji wydruku dokumentów dla potrzeb Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim

Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, W. Bartniaka 21/23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227709202
  • Data zamieszczenia: 2022-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim
    W. Bartniaka 21/23
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227709202
    REGON: 000324790
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://grodzisk.sr.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz świadczenie usług realizacji wydruku dokumentów dla potrzeb Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego, w asortymencie i ilościach określonych w niniejszym załączniku, we wskazanych poniżej grupach asortymentowych:a. materiały eksploatacyjne do drukarek;b. materiały eksploatacyjne do kserokopiarek.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi realizacji wydruku dokumentów dla potrzeb Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:a) dla części nr 1 zamówienia: 2 200,00 złotych (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100).b) dla części nr 2 zamówienia: 2 200,00 złotych (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 02.08.2022 r .do godz. 09:003. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. 2020, poz. 299 z późn. zm.).4. Wadium w formie pieniądza powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim o numerze: 51 1130 1017 0021 1000 0290 0004 z adnotacją „Wadium ZP/SR/2/2022 część nr…”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normą PN -EN ISO 14001:2015 (dotyczy obydwu części zamówienia).b) producent materiałów eksploatacyjnych wprowadził i stosuje system zarządzania jakością zgodny z normą EN ISO 9001:2015 (dotyczy obydwu części zamówienia).Dla części nr 1:c) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie co najmniej 2 zamówienia w zakres których wchodziła sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, i kserokopiarek, z których każda dostawa realizowana była w sposób ciągły (bez przerwy) przez okres co najmniej 6 miesięcy, a wartość każdej z dostaw w ramach jednego zamówienia wynosiła nie mniej niż 100.000,00 złotych brutto.Uwaga:• Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Wykonawca musi wykazać należyte zrealizowanie każdego zamówienia o wymaganej minimalnej wartości tj. 100.000,00 złotych brutto na dzień składania ofert;• W przypadku, gdy wartość zamówienia wyrażona jest w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanego zamówienia w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów NBP (Tabela A), obowiązującego na dzień składania ofert.Dla części nr 2:d) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie co najmniej 2 zamówienia na usługi wydruku, z których każde realizowane było w sposób ciągły (bez przerwy) przez okres co najmniej 6 miesięcy, a wartość każdego z nich jest nie mniejsza niż 50.000,00 złotych.Uwaga:• Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Wykonawca musi wykazać należyte zrealizowanie każdej z zamówień o wymaganej minimalnej wartości tj. 50.000,00 zł na dzień składania ofert;• W przypadku, gdy wartość zamówienia wyrażona jest w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanego zamówienia w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów NBP (Tabela A), obowiązującego na dzień składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach