Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg II

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Fryderyka Chopina 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3836098 , fax. 068 3836098
  • Data zamieszczenia: 2011-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Fryderyka Chopina 5 5
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 068 3836098, fax. 068 3836098
    REGON: 97119764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-zdpkrosnoodrz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg, czyli soli drogowej niezbrylonej o jednorodnej ziarnistości frakcji 1-6 mm: a) skład chemiczny: - zawartość chlorku sodu NaCl - min. 90%; - zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - max. 8%; - zawartość wody - max. 3%; - zawartość żelazocyjanku potasowego (dodawanego w celu zapobieganiu zbrylaniu soli - antyzbrylacz) - min. 20 mg/kg; b) transport i rozładunek w siedzibie Zamawiającego, tj.: - Zarząd Dróg Powiatowych w Krośnie Odrzańskim przy ulicy Fryderyka Chopina 5 - Obwód Drogowy Sękowice 102 c) przewidywana ilość materiału - 350,0 ton; d) sól kamienna drogowa powinna: - być zgodna z normą PN - 86/C - 84081/02; - posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów lub równoważnego laboratorium potwierdzającego przydatność soli drogowej do zwalczania śliskości na drogach; - posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny lub innego równoważnego laboratorium; e) sól drogowa może być przewożona dowolnymi środkami transportu drogowego, w warunkach zabezpieczających przed zanieczyszczeniem i zwilgoceniem. 2. Ww. ilości materiałów zostały określone szacunkowo. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu zamówienia nie będzie stanowić podstaw do roszczeń Wykonawcy z tego powodu. 3. Wykonawca zapewni dostawę materiałów do zimowego utrzymania dróg własnymi samochodami samowyładowczymi do siedziby Zamawiającego. 4. Do każdej dostawy ww. materiałów Wykonawca zobowiązuje się dołączyć deklarację zgodności, świadectwo jakości lub orzeczenie o jakości materiałów. Zamawiający w każdym czasie trwania umowy będzie miał prawo żądać aktualne świadectwa jakości, deklaracje zgodności lub badania laboratoryjne przedmiotu zamówienia. 5. Od dnia podpisania umowy podane w ofercie materiały winny być przygotowane przez Wykonawcę do dyspozycji Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy soli drogowej na wezwanie pisemne, telefoniczne lub ustne, na wskazany dzień, godzinę i wyznaczone miejsce. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zapotrzebowaniu na przedmiotowe materiały z 2 - dniowym wyprzedzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1.200,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK 68 1090 1551 0000 0001 0499 4881 z adnotacją: Wadium na dostawę materiałów do zimowego utrzymania dróg II. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-zdpkrosnoodrz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach