Przetargi.pl
Dostawa soli drogowej niezbrylającej do zimowego utrzymania dróg

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Słoneczna 24
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7421988, 7422494 , fax. 95 7421988, 7422494
  • Data zamieszczenia: 2013-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna 24 24
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7421988, 7422494, fax. 95 7421988, 7422494
    REGON: 21046697700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soli drogowej niezbrylającej do zimowego utrzymania dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3) Opis przedmiotu zamówienia: Temat: Dostawa soli drogowej niezbrylającej do zimowego utrzymania dróg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego określone zostały w Rozdziale III SIWZ. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli kamiennej drogowej w ilości 625 ton. Przeznaczenie: Sól drogowa niezbrylająca przeznaczona do zwalczania gołoledzi poprzez bezpośrednie wysypywanie jej na nawierzchnię. Warunki, miejsce i terminy dostaw: a) przedmiot zamówienia należy dostarczyć samochodami ciężarowymi samowyładowczymi na miejsca wskazane przez Zamawiającego tj. Obwód Drogowy w Trzcielu (zjazd z drogi krajowej nr 2 w km 94+300) - dostawa w ilości 312,5 ton oraz Obwód Drogowy w Popowie (1650 m od zjazdu z drogi krajowej nr 3 w km 217+629) - dostawa w ilości 312,5 ton - na terenie Powiatu Międzyrzeckiego. Szczegółowy zakres planowanego zamówienia publicznego zawiera Formularz cenowy - stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagania dotyczące dostaw: a) specyfikacja materiału: - sól kamienna drogowa o granulacji od 0,18 mm do 5 mm, - zawartość chlorku sodu (NaCL) - min. 95 %, - zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie - max. 1 %, - antyzbrylacz - 40 mg/kg, b) forma dostawy - sól luzem bez opakowań. Uwagi: 1) Należy przedstawić atest higieniczny PZH, pozytywną opinię IBDM wraz z załącznikami (tj. wynikami badań soli drogowej lub równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszary Gospodarczego), potwierdzające przeznaczenie soli do posypywania dróg; deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Ww. dokumenty należy również przedstawić w przypadku każdej zmiany źródła pochodzenia soli kamiennej drogowej. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości poszczególnych partii soli kamiennej drogowej. W przypadku dostarczenia soli niezgodnej z wymogami Zamawiającego materiał zostanie postawiony do dyspozycji Wykonawcy. 3) Dostawy będą realizowane samochodami samowyładowczymi, a Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość przewożonego materiału, a w szczególności na jego zawilgocenie. Ilość i wydajność środków transportu winna gwarantować terminowość dostaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl/?c=94
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach