Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów do produkcji na potrzeby Głogowskiego Centrum Edukacji Zawodowej w Głogowie

Głogowskie Centrum Edukacji Zawodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Piaskowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 332 358 , fax. 768 335 170
  • Data zamieszczenia: 2019-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głogowskie Centrum Edukacji Zawodowej
    ul. Piaskowa 1
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 768 332 358, fax. 768 335 170
    REGON: 20576173000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cez.glogow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów do produkcji na potrzeby Głogowskiego Centrum Edukacji Zawodowej w Głogowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywna dostawa materiałów do produkcji na potrzeby Głogowskiego Centrum Edukacji Zawodowej w Głogowie zgodnie z zestawieniem określonym w SIWZ. I część zamówienia – sukcesywne dostawy prętów stalowych, płaskowników, blach, kształtowników i kątowników: 1) pręt stalowy Ø 6 – 50 kg; 2) pręt stalowy Ø 6 ciągniony – 50 kg; 3) pręt stalowy Ø 8 – 200 kg; 4) pręt stalowy Ø 10 – 30000 kg; 5) płaskownik stalowy 10x5 – 500 kg; 6) płaskownik stalowy 12x6 – 200 kg; 7) płaskownik stalowy 30x4 – 1000 kg; 8) płaskownik stalowy 30x5 – 1000 kg; 9) płaskownik stalowy 40x4 – 3000 kg; 10) płaskownik stalowy 40x5 – 10000 kg; 11) płaskownik stalowy 50x4 – 5000 kg; 12) płaskownik stalowy 50x5 – 5000 kg; 13) płaskownik stalowy 60x4 – 1000 kg; 14) płaskownik stalowy 60x5 – 3000 kg; 15) płaskownik stalowy 60x6 – 2000 kg; 16) płaskownik stalowy 100x8 – 4000 kg; 17) blacha stalowa 3x1500x3000 – 1000 kg; 18) kątownik stalowy 35x35x4 – 1000 kg; 19) kątownik stalowy 50x50x5 – 10000 kg; 20) kątownik stalowy 60x60x5 – 1000 kg; 21) kątownik stalowy 60x60x6 – 1000 kg, II część zamówienia – sukcesywne dostawy nakrętek: 1) nakrętka M20 czarna – 4000 kg, III część zamówienia – sukcesywne dostawy drutu spawalniczego: 1) drut spawalniczy Ø 0,8/15 kg rolka razy 166 rolek – 2490 kg. Dostarczone materiały do produkcji muszą być fabrycznie nowe, zgodne z zestawieniem, posiadać minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, marki patenty lub pochodzenie materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów „równoważnych”. Wykonawca składając ofertę na materiały równoważne bierze na siebie pełną odpowiedzialność za zaoferowane materiały. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. Za materiały równoważne należy uznawać materiały fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, są co najmniej takie jak materiałów oryginalnych. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 30% określonej w § 2 projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Materiały będą dostarczane sukcesywnie, partiami stosownie do potrzeb zamawiającego przez cały okres trwania umowy do siedziby zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić transport i rozładunek na koszt własny dostarczanych do siedziby Zamawiającego materiałów. Dostawa realizowana będzie na każdorazowe telefoniczne zlecenie potwierdzone pisemnie przez Zamawiającego. Wymagany termin realizacji zamówienia – zgodny z SIWZ. Dostawa realizowana będzie w Głogowskim Centrum Edukacji Zawodowej w Głogowie w dni robocze w godzinach od 8:15 do 14:00. W razie stwierdzenia wad lub braków, Zamawiający zwróci wadliwą partię towaru Wykonawcy, który wymieni ją na partię wolną od wad w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania przekazanego od Zamawiającego bądź też uzupełni w tym terminie braki ilościowe. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy od dnia jej zawarcia do 31.08.2020 roku, bądź do wyczerpania maksymalnej wartości brutto zgodnie z ofertą. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością zgodnie z postanowieniami projektu umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia bądź też na I, II i na III część zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14622000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1A, 1B, 1C do niniejszej SIWZ; b)oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; -jeżeli Wykonawca zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia, należy przedstawić informację dla każdego z podwykonawców, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w odniesieniu do podwykonawcy, -jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, należy przedstawić informację dla każdego z podmiotów, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w odniesieniu do innego podmiotu, -W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c)zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; d)w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału; e)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f)Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017r. poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach