Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem ogłasza przetarg
- Adres: 61-825 Poznań, ul. Krysiewicza
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48618506200 , fax. +48618529806
- Data zamieszczenia: 2017-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
ul. Krysiewicza 7/8
61-825 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. +48618506200, fax. +48618529806
REGON: 630863147 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szoz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów do laparotomii i laparoskopii, leczenia nietrzymania moczu i korekcji narządów rodnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zamówień częściowych. Zamówienie częściowe nr 1- Dostawa siatek do zabiegów korekty operacyjnej całkowitego wypadania narządów miednicy małej w laparotomii i laparoskopii . Przedmiotem zamówienia jest dostawa siatek do zabiegów korekty operacyjnej całkowitego wypadania narządów miednicy małej w laparotomii i laparoskopii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy. Zamówienie częściowe nr 2- Dostawa sprzętu do chirurgii laparoskopowej i na otwarto Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do chirurgii laparoskopowej i na otwarto .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy. Zamówienie częściowe nr 3-Dostawa systemu do korekcji zaburzeń statyki narządu rodnego i leczenia nietrzymania moczu .Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do korekcji zaburzeń statyki narządu rodnego i leczenia nietrzymania moczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy. Zamówienie częściowe nr 4- Dostawa systemu leczenia wypadania macicy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu leczenia wypadania macicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy. Zamówienie częściowe nr 5-Dostawa jednorazowego systemu do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego systemu do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy. Zamówienie częściowe nr 6- Dostawa taśmy do leczenia nietrzymania moczu. Przedmiotem zamówienia jest dostawa taśmy do leczenia nietrzymania moczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Dokumenty podmiotów zagranicznych:Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych. 4.Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 5. Formularz cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów jednorazowych - rękawiczki
Dodano: 2024-05-16 - Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
Dodano: 2024-05-05 - Zakup i sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla OCZ w Ostrzeszowie
Dodano: 2024-05-03 - Dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-04-19 - Zakup i sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla OCZ w Ostrzeszowie
Dodano: 2024-03-07 - Zakup sprzętu medycznego (w tym jednorazowego) na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - 23 zadania
Dodano: 2024-03-04 - DOSTAWA JEDNORAZOWYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2024-01-22 - Sukcesywna dostawa specjalistycznych wyrobów i sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby bloku operacyjnego oraz oddziału anestezjologii i intensywnej terapii
Dodano: 2023-12-31 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2023-10-19