Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Muzeum Sztuki w Łodzi przez okres trzech lat

Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-734 Łódź, ul. Więckowskiego 36
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 633-97-90 w 33
  • Data zamieszczenia: 2012-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
    ul. Więckowskiego 36 36
    90-734 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 633-97-90 w 33
    REGON: 00027750000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumsztuki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Muzeum Sztuki w Łodzi przez okres trzech lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Muzeum Sztuki w Łodzi przez okres trzech lat, zgodnie z Załącznikiem nr 5 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/ Cennik. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do użycia (jeśli dotyczy). Nazwy własne producentów podane przy niektórych pozycjach charakterystyki przedmiotu zamówienia zostały zamieszczone informacyjnie. W takim przypadku Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku składania oferty równoważnej Zamawiający wymaga, aby do oferty załączyć świadectwa, deklaracje, zaświadczenia, katalogi lub specyfikacje oferowanych zamiennie materiałów, które potwierdzą zgodność oferowanych materiałów z materiałami zapotrzebowanymi przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena równoważności oferowanych materiałów biurowych i papieru polegać będzie na porównaniu cech i przeznaczenia opisanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, w stosunku do cech i przeznaczenia produktu oferowanego przez Wykonawcę. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i powielających, przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera/tuszu, wydajność i jakość wydruku w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia). Wymaga się aby dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących: były wysokiej jakości; zapewniały kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego; zapewniały należyte bezpieczeństwo; posiadały odpowiednie opakowanie i oznakowanie (logo producenta, nazwę, typ, symbol, termin przydatności do użycia). Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe faksem, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres, najpóźniej do godziny 16.00 dnia poprzedzającego datę dostawy (zamówienia składane w dzień poprzedzający dzień wolny od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym). Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą do godziny 12.00 w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć (transport wraz z wniesieniem) każde z częściowych zamówień do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Miejsca dostaw: a. ms - Łódź ul. Więckowskiego 36, b. ms2- Łódź ul. Ogrodowa 19, c. PH - Łódź ul. Przędzalniana 72.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumsztuki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach