Gmina Fabianki ogłasza przetarg
- Adres: 87-811 Fabianki, Fabianki 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2517210 , fax. 054 2517229
- Data zamieszczenia: 2014-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Fabianki
Fabianki 4 4
87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2517210, fax. 054 2517229
REGON: 91086684400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.fabianki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek - w 2014 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz papieru kserograficznego dla potrzeb Urzędu Gminy Fabianki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - maksymalne ilości - stanowią załączniki do siwz, w tym przede wszystkim formularz ofertowy i formularza cenowego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania części zamówienia - w ilości do 30 %. 4. Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji formularza cenowego. 5. Materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe. 6. Jeżeli przy określeniu przedmiotu zamówienia Zamawiający posłużył się symbolem producenta lub numerem, katalogowym, nazwą własną jakiegokolwiek materiału - dopuszcza się materiały równoważne innych producentów, o nie gorszych parametrach technicznych. Symbol, nr katalogowy, nazwa własna itp. Mają na celu jedynie precyzyjne określenie przedmiotu zamówienia. 7. Będące przedmiotem zamówienia materiały eksploatacyjne: tusze, tonery, bębny, kasety, głowice do urządzeń drukujących i kopiujących powinny spełniań następujące wymagania: - powinny być oryginalne, rozumiane jako materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez odpowiedniego producenta sprzętu drukującego i kopiującego; - oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, tzn. do produkcji , których użyto materiałów niegenerowanych, w których jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym w przypadku tonerów i tuszy jest obudowa, która przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe; - dostarczone materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania, oraz muszą posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność , znak firmowy producenta, kod produktu, typ i model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony, oraz termin ważności; - materiał eksploatacyjny równoważny zaproponowany przez Dostawcę musi zostać wskazany w formularzu cenowym, poprzez podanie nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta oraz pojemności i wydajności.; 8. Jeżeli dostarczone tonery, tusze, bębny, kasety, materiały biurowe będą uszkodzone, Zamawiający ma prawo je zwrócić do Wykonawcy. Wykonawca dostarczy w zamian sprawne materiały i sprzęt w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. Reklamacja może być zgłaszana drogą telefoniczną, faxem lub pocztą elektroniczną. 9. Każda partia dostawy będzie kontrolowana przez Zamawiającego. 10. Wykonawca będzie dostarczał towar sukcesywnie, własnym transportem, na własny koszt , w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność - w terminie 3 dni od zamówienia - fax, wiadomość pocztą elektroniczną . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fabianki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów galanterii biurowej i artykułów papierniczych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa materiałów administracyjno-biurowych
Dodano: 2016-04-15 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego oraz wojewódzkich jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-04-12 - dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa sukcesywna materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UTP w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-31 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego oraz wojewódzkich jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-24 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru do drukarek komputerowych i urządzeń kserograficznych oraz tuszy i tonerów do drukarek na potrzeby Kujawsko-Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Toruniu i jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa sukcesywna materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UTP w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-07 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-03-02 - Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb KWP w Bydgoszczy
Dodano: 2015-11-05