Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 449 4916, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 449 4916, , fax. -
    REGON: 32058816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zut.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostawa materiałów biurowych na każde wezwanie Zamawiającego do poszczególnych jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Zamawiający będzie dokonywał zamówień partiami, a Wykonawca będzie realizował zamówienie na każde wezwanie, w trakcie trwania całej umowy, bez względu na wartość pojedynczej dostawy. 2. Zakres wskazany w pkt. 1 realizowany będzie bez podziału na części zamówienia. 3. Opis oczekiwanych przez Zamawiającego minimalnych wymagań, w tym cech technicznych materiałów biurowych zawiera Załącznik nr 2 specyfikacji. 4. Ilekroć w dalszej części specyfikacji, bez bliższego określenia używany będzie termin: „materiały biurowe” – należy rozumieć przez to wszystkie pozycje wymienione w Załączniku nr 2 specyfikacji jako wymagane do zaoferowania przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. 5. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na Zamawiającego własności materiałów biurowych oraz dostarczenie ich Zamawiającemu. 6. Miejscem dostarczenia Zamawiającemu materiałów biurowych są wskazane przez Zamawiającego obiekty znajdujące się na terenie miasta Szczecin (jednostki do których będą dostarczane materiały biurowe wskazano w Załączniku nr 7). Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie materiałów biurowych do wewnątrz pomieszczenia, wskazanego przez Zamawiającego. 7. Wszystkie koszty związane z wykonaniem dostaw i usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca 8. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego materiału biurowego lub jego elementu składowego. Dopuszcza się składanie ofert na materiały biurowe i ich elementy składowe innych producentów (równoważne), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 specyfikacji). Wymagania techniczno jakościowe poszczególnych materiałów biurowych wskazanych w Załączniku nr 2 SIWZ, mają charakter minimalny, dopuszcza się oferowanie produktów o lepszych parametrach. 9. Zamawiający informuje iż ilość zamówień częściowych składanych w ciągu 12 miesięcy przez Zamawiającego wynosi około 900. Termin na realizację każdego zamówienia częściowego wynosi 2 dni. 10. Szczegółowy sposób i warunki wykonania czynności w ramach ust. 1 – 7 niniejszego działu, w zakresie przedmiotu zamówienia, określać będzie umowa o zamówienie publiczne zawarta między Zamawiającym i Wykonawcą, której istotne postanowienia określa załącznik nr 6 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Po otwarciu ofert w terminie wskazanym w art. 24 ust. 11 ustawy PZP tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP każdy Wykonawca składa oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane dokumenty są składane na okoliczność braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP i są dokumentami , o których mowa w par. 5 pkt 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). Dalsze informacje we wskazanym zakresie podaje SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach