Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg
- Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2013-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
ul. Głowackiego 51 51
32-800 Brzesko, woj. małopolskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Brzesku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych niezbędnych do funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Brzesku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem materiałów oraz ich ilości zostały zawarte w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Ilości wskazane w załączniku nr 1 do specyfikacji są wielkościami maksymalnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli (zał. nr 1). Ostateczna ilość dostarczonych, materiałów biurowych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 4. Dostarczenie materiałów biurowych będzie realizowane transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt na podstawie sukcesywnych zamówień dokonywanych przez Starostwo Powiatowe w Brzesku poprzez osobę uprawnioną do kontaktu. Dostawa obejmuje również wniesienie materiałów do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta 6. Wymaga się aby oferowane materiały biurowe posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 7. Materiały biurowe będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2013 r., na podstawie zamówień określających rodzaj i wielkość dostawy. 8. Wykonawca dostarczy zamówione materiały w ciągu 3 dni roboczych (poniedziałek -piątek) od zgłoszenia zamówienia faksem do siedziby zamawiającego, w godz. 8.00- 15.30. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty faktury w terminie do 30 dni od dnia jej wystawienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP.272.37.2015 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2015-11-17 - ZP.272.33.2014 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2014-11-05 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2014-01-23 - Dostawa pakietów biurowych i materiałów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim
Dodano: 2014-01-09 - Dostawa druków studenckich dla AGH
Dodano: 2013-12-17 - ZP.272.35.2013 zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2013-12-05 - Dostawa druków studenckich dla AGH
Dodano: 2013-12-04 - Dostawa pakietów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-10-04 - Zamówienie na dostawę materiałów biurowych, ZP.272.12.2013
Dodano: 2013-06-05 - Dostawa druków akcydensowych i poligraficznych dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach w 2013 roku
Dodano: 2013-05-28