Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla ogłasza przetarg
- Adres: 41-803 Zabrze, ul. Zamkowa 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2710041 , fax. 032 2710809
- Data zamieszczenia: 2012-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
ul. Zamkowa 1 1
41-803 Zabrze, woj. śląskie
tel. 032 2710041, fax. 032 2710809
REGON: 00002594500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichpw.zabrze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych opisanych w załączniku nr 4. 2. Ilości materiałów, wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ, są jedynie ilościami szacunkowymi i służą do celów złożenia przez Wykonawcę oferty i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu min. 50% wartości całego zamówienia. 4. Określone przez Zamawiającego ilości materiałów biurowych są wartościami szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej odpłatności należnej z tytułu świadczenia dostawy. 5. Podstawą zapłaty będzie cena jednostkowa wskazana w załączniku nr 4 oraz faktyczna ilość zakupionych materiałów. 6. Dostawy realizowane będą na podstawie zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Zamówienia będą przesyłane drogą faksową. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie do 4 dni roboczych (poniedziałek - piątek, godz. 700 - 1500) liczonych od dnia następującego po złożeniu zamówienia. 8. Sposób regulowania należności z tytułu dostawy został określony we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 4 do SIWZ. 10. Wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 4. 11. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. 11.1. W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 11.2. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach (parametrach) nie gorszych niż określony w SIWZ. 11.3. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia. 12. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ichpw.zabrze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem materiałów eksploatacyjnych do siedzib urzędów górniczych.
Dodano: 2015-05-27 - DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2014-08-05 - Dostawa materiałów i sprzętu do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych
Dodano: 2014-03-25 - Dostawa materiałów i sprzętu do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych
Dodano: 2014-03-11 - Dostawa materiałów biurowych, dydaktycznych, pomocy dydaktycznych, sprzętu i materiałów ogrodniczych dla mikołowskich szkół podstawowych w ramach projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II
Dodano: 2014-03-10 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II
Dodano: 2014-03-06 - Dostawa materiałów i sprzętu do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych
Dodano: 2014-02-25 - Dostawy płyt DVD i CD, materiałów biurowych i fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i do urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2014-02-06 - Dostawa materiałów biurowych, a także papieru do drukarek i ksero, tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla Akademii Wychowania Fizycznego im. J. Kukuczki w Katowicach
Dodano: 2014-01-22 - Dostawa materiałów biurowych i dydaktycznych dla siedmiu mikołowskich szkół podstawowych w ramach projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II
Dodano: 2014-01-22