Urząd Gminy Wejherowo ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, Os. Przyjaźni 6
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6779701 , fax. 058 6779700
- Data zamieszczenia: 2011-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wejherowo
Os. Przyjaźni 6 6
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 058 6779701, fax. 058 6779700
REGON: 00054511300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.wejherowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla Urzędu Gminy Wejherowo Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, nieużywanych i oryginalnie wyprodukowanych przez producenta urządzeń wskazanych w załączniku Nr 5 do SIWZ lub równoważnych. Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane w ogóle, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jaka została podana w załączniku Nr 5 do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. Artykuły biurowe wyszczególnione w załączniku nr 5 do SIWZ (przedmiot zamówienia) muszą odpowiadać wszystkim cechom określonym w tabeli (muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania i nie noszące znamion użytkownika). Artykuły biurowe wykreślone w kolumnie tabeli (Nazwa typ i parametry artykułu oferowanego) muszą być dostarczone zgodnie z zapisem podanym w kolumnie (Nazwa artykułu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do wybranych pozycji załącznika nr 5 do SIWZ stanowi załącznik nr 5a do SIWZ. Wykonawca będzie dostarczał artykuły biurowe do Urzędu Gminy Wejherowo, Os. Przyjaźni 6 oraz obiektów zlokalizowanych w Bolszewie, ul. Leśna 35 A oraz Gościcinie, ul. Drzewiarza 2, sukcesywnie wg zapotrzebowania zgłoszonego pisemnie, lub telefonicznie przez Zamawiającego w terminie 48 godzin od momentu zgłoszenia. Wykonawca będzie dostarczał zamawiany towar na podstawie uprzednio zgłoszonego zapotrzebowania. Każda dostawa będzie dostarczona transportem Wykonawcy, rozładowana i wniesiona przez wykonawcę do wskazanego miejsca na jego koszt. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia (tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania niektórych produktów w ilościach mniejszych, niż określone w SIWZ) przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia (ceny) zastrzeżonej dla wykonawcy w umowie, która zostanie zawarta w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów piśmienno - biurowych oraz eksploatacyjnych dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica
Dodano: 2016-06-28 - DZP/31/16 DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I KOPERT RTG
Dodano: 2016-06-15 - ZOA-271/No/03/2016 Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa artykułów biurowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego oraz szkolnych na potrzeby Pomorskiej Wojewódzkiej komendy Ochotniczych Hufców Pracy w 2016 roku.
Dodano: 2016-05-13 - Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego na potrzeby Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w 2016 roku.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku
Dodano: 2016-03-18 - SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-01-20 - Bezgotówkowa, dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego na potrzeby Pomorskiej WK OHP
Dodano: 2015-12-07 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, piśmiennych i eksploatacyjnych dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica w 2016 roku
Dodano: 2015-11-16 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Wejherowo
Dodano: 2015-11-03