Przetargi.pl
„Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie w 2020r.”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Piekarskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 576 23 76, , fax. 825 766 830
  • Data zamieszczenia: 2020-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    Piekarskiego 3
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 82 576 23 76, , fax. 825 766 830
    REGON: 11008453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkrasnystaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie w 2020r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa drogowego dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie w 2020r.. Zamówienie obejmuje dostawę kruszywa łamanego (frakcja 0-16,0mm: 100,0 ton; frakcja 0-31,5mm: 1 550,0 ton; frakcja 31,5mm – 63,0mm: 100,0 ton), pochodzenia naturalnego, spełniającego wymagania normy PN-EN 13242 lub normy PN-EN 13043 (lub równoważnej), przeznaczonego na utwardzenie i remont dróg na terenie miasta Krasnystaw. 2. Poprzez sformułowanie „dostawa” należy rozumieć: sprzedaż kruszywa Zamawiającemu, jego załadunek, transport oraz rozładunek w miejscu każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego – znajdującym się na terenie miasta Krasnystaw (może to być teren magazynu Zamawiającego zlokalizowany pod adresem: Zakład Oczyszczania i Dróg, ul. Piłsudskiego 54, 22-300 Krasnystaw lub dowolne miejsce na terenie miasta Krasnystaw do którego prowadzi droga publiczna lub wewnętrzna). Dostawa obejmuje również ważenie kruszywa przy wykonywanym załadunku, z której to czynności będzie sporządzony stosowny dokument przekazywany każdorazowo Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania weryfikacji tonażu dostarczonego kruszywa poprzez wyrywkową kontrolę wagi transportu, w wybranym przez siebie miejscu. 3. Określone w ust. 1 ilości poszczególnych frakcji kruszywa są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w okresie obowiązywania umowy. Strony dopuszczają możliwość ilościowego ograniczenia zakupu kruszywa do aktualnych potrzeb Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia. W okresie realizacji umowy Zamawiający zobowiązuje się do zakupu minimum 70% łącznej ilości kruszywa określonej w ust. 1.. 4. Dostarczane w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia kruszywo musi: a) odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie Prawo budowlane, dotyczącym kruszyw budowlanych; b) posiadać odpowiedni atest/świadectwo jakości/aprobatę techniczną/ deklarację zgodności potwierdzającą spełnianie stosownej normy. Do przedłożenia przedmiotowego dokumentu zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.; c) być jednorodne, koloru siwego, bez zanieczyszczeń obcych i domieszek materiałów niepożądanych takich jak: odpady: metalowe, plastikowe, drewniane, szklane; popioły; azbest; gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy; d) Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. 5. Warunki realizacji: a) dostawy realizowane będą sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego – w ilości zgodnej z zamówieniem złożonym telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej; b) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (w zależności od potrzeb: może to być teren magazynu Zamawiającego zlokalizowany pod adresem: Zakład Oczyszczania i Dróg, ul. Piłsudskiego 54, 22-300 Krasnystaw lub dowolne miejsce na terenie miasta Krasnystaw do którego prowadzi droga publiczna lub wewnętrzna), w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze (licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego), w godzinach od 7.00 do 15.00. Za dni robocze nie uznaje się dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót. W uzasadnionych przypadkach odbiór kruszywa może odbyć się po godzinach pracy przedsiębiorstwa – w takim przypadku Wykonawca musi uzyskać stosowną zgodę i potwierdzenie odbioru przez upoważnionego Pracownika PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie; c) kruszywo dostarczane będzie na ryzyko Wykonawcy transportem gwarantującym zachowanie jego należytej jakości; d) do każdej partii dostarczonego kruszywa Wykonawca dołączy dokumenty wagowe (np. dokumenty WZ) wystawione przez kopalnię, z której jest dostarczane przedmiotowe kruszywo, określające rodzaj i ilość dostarczonego kruszywa, datę i nr rejestracyjny samochodu odbierającego oraz odbiorcę. Brak dostarczenia ww. dokumentu daje Zamawiającemu prawo odmowy odbioru dostarczonej partii kruszywa; e) podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie dokument wagowy (np. dokument WZ) potwierdzony przez upoważnionego Pracownika PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie; f) płatności należności z tytułu dostawy kruszywa dokonywane będą przez Zamawiającego w formie przelewu bankowego na rachunek Wykonawcy wskazany na prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę fakturze oraz w terminie zgodnym ze złożoną ofertą Wykonawcy. 6.W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego, co do jakości dostarczonego kruszywa, Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobrania (w obecności Przedstawiciela Wykonawcy) próby z dostarczonej partii kruszywa i skierowania jej na badania kontrolne, celem potwierdzenia zgodności dostarczonego kruszywa z wymaganiami stosownych norm. Koszt badań pokryje: Zamawiający – w przypadku gdy kruszywo spełnia wymagania zakładanej normy. Wykonawca – jeśli kruszywo nie spełnia warunków stawianych przez normę. 7. Zamawiający zastrzega, że w przypadku dostawy kruszywa niespełniającego warunków określonych w SIWZ lub niezgodnego z ofertą Wykonawcy lub w ilości nieodpowiadającej zamówieniu - Zamawiający może odmówić odebrania całości przedmiotu dostawy lub jej części. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzednim Wykonawca zobowiązany będzie do: a) niezwłocznego usunięcia na własny koszt wadliwego kruszywa, nie później niż w terminie 2 dni roboczych - licząc od daty zgłoszenia odmowy. Za dni robocze nie uznaje się dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót. Jeżeli Wykonawca nie usunie wadliwego kruszywa w wyznaczonym terminie, Zamawiający może usunąć ww. kruszywo we własnym zakresie lub przy pomocy osoby trzeciej na ryzyko i koszt Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kwotę odpowiadającą kosztom poniesionym przez Zamawiającego. b) dostawy kruszywa zgodnego z wymaganiami Zamawiającego, na koszt i staraniem Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze – licząc od daty zgłoszenia odmowy. Za dni robocze nie uznaje się dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót. 8. Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu dostawy kruszywa odbywać się będzie według cen jednostkowych określonych w ofercie wybranego Wykonawcy i rzeczywistej ilości kruszywa zakupionej przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 9 W niniejszym postępowaniu Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp: 1) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego będzie mógł skorzystać w ramach realizacji umowy; 2) w przypadku nieskorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu; 3) realizacja prawa opcji polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu do 30% łącznej ilości kruszywa, przewidzianego w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego, określonego w ust.1. 10. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszczone są oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Pełny zakres informacji zawarty w SIWZ dostępnej na stronie www.pgkkrasnystaw.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: Powyższe oświadczenie składane jest przez Wykonawcę, bez odrębnego wezwania Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.pgkkrasnystaw.pl informacji z otwarcia ofert. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ; b) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach