Przetargi.pl
Przebudo¬wa budynku handlowego na Centrum usług Społecznych oraz budowa placu zabaw w miej¬scowości Wierzba, gmina Stary Zamość realizowaną w ramach projektu „Przebudowa bu¬dynku handlowego na Centrum Usług Społecznych oraz budowa placu zabaw w miejsco¬wości Wierzba, gmina Stary Zamość”.

Wójt Gminy Stary Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-417 Stary Zamość, Stary Zamość
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 164 231, , fax. 846 163 224
  • Data zamieszczenia: 2020-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Stary Zamość
    Stary Zamość 6
    22-417 Stary Zamość, woj. lubelskie
    tel. 846 164 231, , fax. 846 163 224
    REGON: 95036858100010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudo¬wa budynku handlowego na Centrum usług Społecznych oraz budowa placu zabaw w miej¬scowości Wierzba, gmina Stary Zamość realizowaną w ramach projektu „Przebudowa bu¬dynku handlowego na Centrum Usług Społecznych oraz budowa placu zabaw w miejsco¬wości Wierzba, gmina Stary Zamość”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa budynku handlowego na Centrum usług Społecznych oraz budowa placu zabaw w miejscowości Wierzba, gmina Stary Zamość realizowaną w ramach projektu „Przebudowa budynku handlowego na Centrum Usług Społecznych oraz budowa placu zabaw w miejscowości Wierzba, gmina Stary Zamość”. 5. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie całego zakresu prac opisanych w dokumentacji projektowej, w tym między in¬nymi: a) wykonanie przebudowy budynku, b) wykonanie dróg wewnętrznych, zieleni i alejek wokół budynku, c) wykonanie instalacji OZE w postaci instalacji fotowoltaicznej oraz gazowej pompy ciepła, d) wykonanie instalacji wentylacyjnej z odzyskiem ciepła e) wykonanie instalacji grzewczej f) wykonanie instalacji chłodniczej g) wykonanie instalacji kanalizacyjnej h) wykonanie instalacji c.w.u. i) wykonanie instalacji zimnej wody j) wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej k) wykonanie instalacji gazowej l) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej m) wykonanie przyłącza wodociągowego n) wykonanie instalacji oświetlenia wewnątrz budynku oraz oświetlenia terenu o) wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V p) wykonanie instalacji teletechnicznych q) wykonanie instalacji niskoprądowych r) wykonanie kompletnych robót budowlano-montażowych placu zabaw. 2) Wykonawca jest zobowiązany wykonać również inne prace związane z realizacją za-kresu określonego w dokumentacji projektowej. 3) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektowa pod nadzo-rem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane, b) powiadomienia o terminie rozpoczęcia robót, wszystkich gestorów sieci; roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci, c) zabezpieczenia terenu budowy, sąsiednich obiektów przed zniszczeniem w wyni¬ku prowadzonych robót, d) zapewnienia stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót, e) zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wy¬konanych prac, f) organizacji zaplecza budowy, g) podpisania umów z gestorami mediów (dla potrzeb budowy) i zamontowania na wła¬sny koszt liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponoszenia kosz¬tów do¬staw i zużycia (w tym opłat stałych) wody, energii elektrycznej i innych me¬diów w okresie realizacji robót, h) zgłaszania przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru ro¬bót za¬nikających i ulegających zakryciu, i) ubezpieczenia budowy, j) wykonania niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożli¬wiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między in-nymi odbio¬rów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji po¬wykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, k) wykonania wszystkich innych prac w tym ujętych w umowie oraz towarzyszących i nie¬zbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpie¬czenie te¬renu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu, l) rekultywacji terenów zdegradowanych w wyniku prowadzenia robót budowla-nych związanych z realizacją przedmiotu umowy, m) sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowa¬dzonych zmian, n) przygotowania terenu inwestycji do odbiorów przez odpowiednie służby i uzyska¬nia pozwolenia na użytkowanie, o) uczestniczenia w odbiorach inwestycji przez odpowiednie służby, p) przygotowania dokumentacji fotograficznej/audiowizualnej z całego przebiegu prowa¬dzonych prac. q) przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicz¬nej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wy-konywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, wskazane i opisane w dokumentacji technicznej (dot. tzw. pracowników fizycznych), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykon¬awcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do za¬trudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jed¬noosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wy¬konawcy (osoby kierujące budową/robotami) nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podsta¬wie umowy o pracę. Powyższe dotyczy także osób wykonujących obsługę geodezyjną, dostaw¬ców materiałów. 7. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy zobligowany jest do informowania Zamawia¬jącego o zmianach dotyczących osób wykonujących czynności wskazane w ust. 6. W przypad¬ku zmiany osób wykonujących w/w czynności Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od za¬trudnienia no¬wych osób przekaże Zamawiającemu oświadczenie, że nowe osoby wykonujące czynności, o któ¬rych mowa w ust. 6 są zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonaw¬cę na podstawie umowy o pracę oraz wskazaniem podmiotu który je zatrudnia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12. Wymagania dotyczące wadium. 12.1. Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wyso¬kości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100). 12.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredyto-wej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Nr rachunku: 18 9610 0002 0020 0420 2012 0014 ty¬tułem np.: „Wa¬dium: „Przebudowa budynku handlowego z przeznaczeniem na utworzenie Centrum Usług Społecznych oraz budowa placu zabaw w miejscowości Wierzba, gmina Stary Zamość”. Za termin wnie¬sienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. 12.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu nale¬ży złożyć w Urzędzie Gminy Stary Zamość, Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość, Se-kretariat, przed upływem terminu składania ofert. 12.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akcep-towane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą Pzp, a w szczególności: 12.5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wyko¬nawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 12.5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą okre¬ślony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12.6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędno¬ściowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębior¬czości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą Pzp, a w szczególności: 12.6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez Wyko¬nawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 12.6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krót¬szy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków za¬mówienia. 12.7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia sporządzonych w języku obcym, dokument gwarancyjny powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, po¬świadczonym przez Wykonawcę. 12.8. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być wystawione na adres: Gmina Stary Zamość, Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość. 12.9. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oryginału dokumentu wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty oraz dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.5.1.1. Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Informacja o oświadczeniu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałow¬ej co Wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty. 9.1. Wykonawca zobligowany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależno-ści lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawcy, którzy złożyli od¬rębne oferty (sporządzonego wg zał. nr 5) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie in¬ternetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informac¬ji która zawiera w szczególności firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w termi¬nie określonym w SIWZ. 9.2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiąza¬nia z in¬nym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamó¬wienia publicznego. 9.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadcze¬nie, o którym mowa w pkt 9.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówien¬ie. 9.4. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1. winno być złożone w oryginale. 9.5. UWAGA!!! Oświadczenia nie należy dołączać do oferty !!!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach