Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa kopert i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych do siedziby Oddziału ZUS w Białymstoku

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-404 Białystok, ul. Młynowa 29
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085/7486464 , fax. 085 748 64 66
  • Data zamieszczenia: 2013-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
    ul. Młynowa 29 29
    15-404 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085/7486464, fax. 085 748 64 66
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa kopert i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych do siedziby Oddziału ZUS w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kopert i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, szczegółowo wyspecyfikowanych w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Podane w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ ilości asortymentu są ilościami maksymalnymi, przewidzianymi do realizacji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający informuje, iż rzeczywiste ilości zamówionego towaru mogą być mniejsze. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące zakresy zamówienia: I część - koperty wg załącznika nr 2; II część - materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych wg załącznika nr 3. UWAGA: Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. W obrębie każdej części zamówienia oferta musi być kompletna. 4. Nadruk na kopertach Wykonawca obowiązany jest wykonać przy użyciu następujących kolorów: - logo ZUS i linie pod logiem w kolorze PANTONE 355U, - pozostała treść nadruku opłaty w kolorze czarnym. 5. Treść nadruku będzie podawana każdorazowo przy składaniu zamówienia. Przykładowe treści nadruku na koperty znajdują się w załączniku nr 5, natomiast parametry nadruków znajdują się w załącznikach nr 6,7,8,9,10. 6. W przypadku wątpliwości, czy oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi - na wezwanie do wyjaśnienia - po próbce zaproponowanego asortymentu. 7. W całym okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać wyłącznie asortyment zgodny z oferowanym. W przypadku zaistnienia w trakcie realizacji umowy okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć i były niezależne od niego (np. zaprzestanie produkcji danego asortymentu), co skutkowałoby, iż nie da się zrealizować dostawy na dotychczasowych warunkach, Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy asortymentu równoważnego, po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. 8. Dostarczony przez Wykonawcę zamówienia asortyment powinien posiadać: - w części I (koperty) datę produkcji nie późniejszą niż 1 miesiąc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, - w części II (mat. eksploatacyjne) co najmniej 24 miesięczny termin przydatności do użycia licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego dostarczania do siedziby Zamawiającego oraz do jej rozładunku na własny koszt każdej zamówionej partii materiałów nie częściej niż: - 2 razy w miesiącu w przypadku materiałów do urządzeń biurowych; - raz w miesiącu w przypadku kopert; w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia złożenia zamówienia pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, 10. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (wskazać zakres czynności jakie ma wykonać podwykonawca), której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom [wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym].
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301992301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną