Przetargi.pl
Budowa budynku Urzędu Gminy Suwałki

Gmina Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5662136 , fax. 087 5662136
  • Data zamieszczenia: 2013-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suwałki
    ul. Kościuszki 71 71
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5662136, fax. 087 5662136
    REGON: 79067097000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Urzędu Gminy Suwałki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa budynku użyteczności publicznej Urzędu Gminy Suwałki o pow. użytkowej 2686,52 m2. Budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony, przekryty dachem płaskim - stropodachem. W rzucie parteru oraz piętra kształtem zbliżony do prostokąta. Układ budynku ukształtowany na zasadzie budynku trójtraktowego, trakty budynku zespolone układami komunikacyjnymi. Pomieszczenia biurowe referatów zlokalizowane w zewnętrznych traktach. Trakt środkowy - wewnętrzny stanowią pomieszczenia: klatek schodowych, sanitarne, techniczne, socjalne, magazyny i archiwa. Podstawowe parametry budynku: powierzchnia zabudowy - 1157,78 m2, powierzchnia użytkowa - 2686,52 m2, kubatura -11 460,55 m3, maksymalna wysokość budynku - 8,25 m, powierzchnia działek objętych zakresem planowanej inwestycji - 5362 m2 Zakres robót: roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, elektroenergetyczne, kanalizacji deszczowej, roboty konstrukcyjno-budowlane , instalacje wewnętrzne wod.-kan., c.o. i elektryczne wraz z oświetleniem terenu, instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacje elektryczne niskoprądowe, roboty drogowe wraz z zagospodarowaniem terenu, usunięcie kolizji z istniejącymi kablami sieci wodociągowej i elektroenergetycznej. Szczegółowy zakres robót zawiera załączona dokumentacja techniczna: projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiary. 2.Ewentualne użycie w dokumentacji nazw własnych materiałów i sprzętu ma na celu jedynie wskazanie ich minimalnych parametrów technicznych. W związku z tym Zamawiający dopuszcza zastosowanie analogicznych (równoważnych) materiałów innych producentów. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych materiałów, maszyn i urządzeń. 4. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest również wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: 1) załatwienia wszystkich formalności związanych z przedmiotem zamówienia oraz ponieść wszelkie koszty z nimi związane. 2) dokonywania i pokrywania kosztów odbiorów oraz innych opłat wynikłych w trakcie realizacji umowy. 3) poniesienia kosztów rozwiązań technicznych uwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym, a nie ujętych w przedmiarach robót. 4) zapewnia dostępu do mediów (w szczególności do energii elektrycznej i wody) i pokryje koszty ich eksploatacji. 5) opracowania instrukcji bezpieczeństwa pożarowego uzgodnioną z rzeczoznawcą ds.. p,poż, oznakuje obiekt zgodnie z instrukcją, wyposaży obiekt w stałe urządzenia gaśnicze zgodnie z opracowaną instrukcją. 6)dokonania oceny charakterystyki energetycznej w formie świadectwa charakterystyki energetycznej 7) uzyskania wszystkich dokumentów i uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 8)zapewnia obsługi geodezyjną przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie obiektów oraz wykonanie bieżącej inwentaryzacji powykonawczej 9) poniesienia kosztów naprawy uszkodzonych w trakcie realizacji inwestycji urządzeń uzbrojenia podziemnego, 10)ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej 11)zapewnia na swój koszt kierownika budowy oraz kierowników robót w poszczególnych branżach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w równowartości kwoty: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu w zł (PLN) należy wnieść przelewem na konto Urzędu Gminy Suwałki na numer konta: Bank Pekao S.A. O/Suwałki 62 1240 5891 1111 0000 5748 9764 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego. Na przelewie powinno widnieć: Wadium w przetargu pn.: Budowa budynku Urzędu Gminy Suwałki Wadium wniesione w formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp należy złożyć w oryginale dokumenty takie muszą zawierać co najmniej następujące informacje: a) określenie przedmiotu przetargu - należy wpisać nazwę: Budowa budynku Urzędu Gminy Suwałki określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); b) określenie beneficjenta gwarancji/poręczenia: Gmina Suwałki; ul. Kościuszki 71; kod: 16-400 Suwałki , c) określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja/poręczenie - dane wykonawcy; jeżeli ofertę składa podmiot wspólny w gwarancji/poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład, chyba że umowa podmiotu wspólnego stanowi inaczej, d) określenie kwoty gwarancji/poręczenia - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich i wynikać wprost z treści gwarancji/poręczenia; e) gwarancja/poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp; f) określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni, licząc od dnia w którym upłynął termin składania ofert; g) z treści gwarancji/poręczenia ma wynikać, iż podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach