Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa kilkunastu rodzajów pułapek feromonowych do odłowu owadów szkodników leśnych dla Instytutu Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk

Instytut Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 01-224 Warszawa, ul. Kasprzaka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3433151 , fax. 22 3433333
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk
    ul. Kasprzaka 44/52
    01-224 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3433151, fax. 22 3433333
    REGON: 00032604900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichf.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa kilkunastu rodzajów pułapek feromonowych do odłowu owadów szkodników leśnych dla Instytutu Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w ciągu 3 lat kilkunastu rodzajów pułapek feromonowych do odłowu owadów szkodników leśnych na wskazany przez Zamawiającego adres, wykonywanych przez Wykonawcę zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje pułapek i elementów do nich: pułapka IBL-1, IBL-2, IBL-2”, IBl-3 (pięcio doniczkowa i jedenasto doniczkowa), IBL-4, IBL-5, pułapki lepowe PL-1, PL-2, wkłady lepowe do tych pułapek, opaski lepowe OL-1, tace opadowe TO-1, TO-2, ekran EL-1, elementy do rur - butelki, lejki i dekle. Każda z pułapek będzie wykonywana zgodnie z instrukcjami wykonania poszczególnych z nich. Każda pułapek musi posiadać przygotowaną przez Wykonawcę instrukcję obsługi pułapki, która zostanie przekazana odbiorcy lub Zamawiającemu wraz z pułapką w opakowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - Wykazu przynajmniej 3 dostaw (jednorazowych lub ciągłych) o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości każdej z nich co najmniej 150.000 zł w wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, ze szczególnym uwzględnieniem opisu sprzętu wskazanego przez Zamawiającego, tj. formami wtryskowymi na „doniczkę”, „lejek”, daszek”, „kołnierz”, „haczyki”, „paski”, „dekle” do IBL-4, „dekle” do rur, przyrząd profilowania blach (listew), do IBL-4, przyrząd do profilowania blach (wieszaków) do IBL-1, przyrząd do zaginania drutu stalowego 1” na haczyki do IBL-1 i IBL-3, przyrząd do zaginania drutu stalowego 1,4” na zaczepy do IBL-2 i IBL-2”, przyrząd do wykonania otworów w lejkach, przyrząd do wbijania kołków tapicerskich w lejki, przyrząd do zwijania drutu stalowego 0,8” na zaczepy do PL-1, przyrząd do zwijania gąbki do OL-1, zgodnie z załącznikiem nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach