Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów szkodników leśnych

INSTYTUT CHEMII FIZYCZNEJ PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 01-224 Warszawa, ul. Marcina Kasprzaka 44/52
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223433069 , fax. 223433333
  • Data zamieszczenia: 2023-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: INSTYTUT CHEMII FIZYCZNEJ PAN
    ul. Marcina Kasprzaka 44/52
    01-224 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223433069, fax. 223433333
    REGON: 000326049
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów szkodników leśnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 zamówienia dotyczy wykonania, z materiału własnego Wykonawcy, pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów szkodników leśnych, i ich dostawa do Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów szkodników leśnych, na wskazywany przez Zamawiającego adres, zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami. Zamówienie wyniesie od 1000 do 2000 sztuk pułapek.IBL-3Pułapka IBL-3 jest montowana w sposób następujący. Polietylenowy „lejek” łączy się z trzema „paskami” za pomocą nitów zbitek, następnie łączy się go z pięcioma „doniczkami” z PE za pomocą dwunastu pasków. Do kartonu pakuje się także „haczyk” z PE, prosty drut gr. 0,8”, trzy zaczepy z drutu stalowego gr. 1”, butelkę z PE z wtopionym sitkiem z siatki mosiężnej (lub na życzenie bez sitka) i „daszek” z PE.Zamówione pułapki muszą zostać dostarczone do Zamawiającego lub innego odbiorcy wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu, zapakowane w kartony tekturowe. Zamawiający w tym celu będzie każdorazowo zamawiał kuriera, po otrzymaniu informacji o dacie, w której przedmiot danego zamówienia będzie gotowy do odbioru.Przedmiot zamówienia będzie gotowy do odbioru lub wysyłki (w zależności od konkretnego zlecenia) w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 10 dni kalendarzowych od daty składania dyspozycji przez Zamawiającego dla Zamówień nie przekraczających 100 sztuk lub w terminie 14 -30 dniowym dla zamówień przekraczających 100 sztuk.Część 2 zamówienia dotyczy wykonania, z dostarczonego przez Zamawiającego materiału, pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów szkodników leśnych, i ich dostawa do Zamawiającego.1. Szczegółowe elementy przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie z powierzonego przez Zamawiającego materiału w postaci granulatu polietylenowego pułapek typu IBL-3 i ich sukcesywna dostawa na wskazany przez Zamawiającego adres. Zamówienie wyniesie od 2500 do 5000 sztuk pułapek.Zamawiający na podstawie protokołu przekazania dostarczy do Wykonawcy granulat polietylenowy wymagany do wykonania pułapek typu IBL-3. Wykonawca po każdorazowym zrealizowaniu Zamówienia przedstawia rozliczenie rzeczywistego zużycia granulatu. Wzór dokumentu rozliczeniowego zostanie opracowany na etapie podpisywania umowy z Wykonawcą.Przy założeniu że z 100 kg granulatu wytwarzanych jest 188 sztuk pułapek, Zamawiający dopuszcza 5% margines strat. Po przekroczeniu wskazanego marginesu Zamawiający nie zaakceptuje protokół i wymagać będzie od Wykonawcy uzupełnienia brakującej ilości granulatu na koszt własny.2. Wysyłka zamówionych pułapekZamówione pułapki muszą być dostarczane do Zamawiającego lub innego odbiorcy wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu, zapakowane w kartony tekturowe. Zamawiający w tym celu będzie każdorazowo zamawiał kuriera, po otrzymaniu informacji o dacie, w której przedmiot danego zamówienia będzie gotowy do odbioru.Dostawa do siedziby Zamawiającego będzie wykonywana na koszt Wykonawcy. Dostaw poza siedzibę Zamawiającego będą realizowane każdorazowo zgodnie z indywidulaną dyspozycją na koszt Zamawiającego.Przedmiot zamówienia będzie gotowy do odbioru lub wysyłki (w zależności od konkretnego zlecenia) w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 10 dni kalendarzowych od daty składania dyspozycji przez Zamawiającego dla Zamówień nie przekraczających 125 sztuk lub w terminie 14 -30 dniowym dla zamówień przekraczających 125 sztuk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach