"UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. +48943548802 , fax. +48943522516
- Data zamieszczenia: 2024-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A.
KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 1
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. +48943548802, fax. +48943522516
REGON: 000288171 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa i montaż mebli do obiektów „UZDROWISKO KOŁOBRZEG” S.A. w Kołobrzegu – umowa ramowa na 36 miesięcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i montaż mebli do obiektów „Uzdrowisko Kołobrzeg” S.A., S.U. Muszelka, S.U. Perła Bałtyku, S.U. Mewa B, V. 2. Meble w rodzaju:- Szafa z drzwiami przesuwnymi z lustrem- biurko/toaletka z miejscem na lodówkę- panel „zagłowie”- szafka nocna / kontenerek- komoda- panel wieszakowy- krzesło- stolik kawowy- łóżko kontynentalne z materacem- sofa- fotel- fotel obrotowy- taboret obrotowy3. Orientacyjne wymiary mebli i wizualizacja zgodnie z załącznikiem nr 1.4. Obowiązkowa wizja lokalna i pobranie dokładnych wymiarów . Kolorystyka uzgadniana z kierownikiem obiektu.5. Okres trwania umowy 3 lata – realizacja w oparciu o bieżące potrzeby - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy P.z.p.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SWZ.2. Warunki udziału w postępowaniu mogą dotyczyć:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;4) zdolności technicznej lub zawodowej.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony co najmniej przez jednego Wykonawcę.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej jedno zamówienie, dotyczące dostawy i montażu mebli do obiektów hotelowych, wypoczynkowych, sanatoryjnych na kwotę minimum 150.000,00 zł brutto.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony co najmniej przez jednego wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-12
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego (DWP)
Dodano: 2023-03-15 - Dostawa mebli i wyposażenia do oddziału szpitalnego
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa mebli wraz z montażem dla Akademii Morskiej w Szczecinie – budynek Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających w ramach projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
Dodano: 2021-01-26 - Dostawa mebli wraz z montażem dla Akademii Morskiej w Szczecinie – budynek Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających w ramach projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
Dodano: 2020-12-11 - Dostawa mebli i wyposażenia do oddziału szpitalnego
Dodano: 2020-12-10 - Zmiana sposobu użytkowania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w celu wykonania dwóch samodzielnych lokali mieszkalnych przy ul. Kaszubskiej 1 w Wałczu – Dostawa i montaż wyposażenia
Dodano: 2020-11-23 - Zmiana sposobu użytkowania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w celu wykonania dwóch samodzielnych lokali mieszkalnych przy ul. Kaszubskiej 1 w Wałczu – Dostawa i montaż wyposażenia
Dodano: 2020-11-02 - Dostawa mebli i wyposażenie do wyremontowanego oddziału szpitalnego
Dodano: 2020-10-21 - Dostawa mebli do OSRM wraz z montażem dla Akademii Morskiej w Szczecinie.
Dodano: 2020-10-15 - Zmiana sposobu użytkowania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w celu wykonania dwóch samodzielnych lokali mieszkalnych przy ul. Kaszubskiej 1 w Wałczu – Dostawa i montaż wyposażenia
Dodano: 2020-10-02