Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących i drukujących na potrzeby Sądu Okręgowego w Olsztynie wraz z OZSS-ami w Olsztynie i Mrągowie oraz do Sądów Rejonowych w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu

Sąd Okręgowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10001 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 521 61 66 , fax. 89 521 61 68
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Olsztynie
    ul. Dąbrowszczaków
    10001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 521 61 66, fax. 89 521 61 68
    REGON: 32343000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Okręgowy w Olsztynie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących i drukujących na potrzeby Sądu Okręgowego w Olsztynie wraz z OZSS-ami w Olsztynie i Mrągowie oraz do Sądów Rejonowych w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących i drukujących na potrzeby Sądu Okręgowego w Olsztynie wraz z OZSS-ami w Olsztynie i Mrągowie oraz do Sądów Rejonowych w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 2 do SIWZ tj. w formularzu asortymentowo-cenowym. Szczegółowe zasady realizacji dostaw, zasady rozliczeń oraz obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przedstawiono w załączniku nr 5 do SIWZ tj. w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego tj. do Sądu Okręgowego w Olsztynie (woj. warmińsko – mazurskie), ul. Erwina Kruka 44 A, 10-543 Olsztyn oraz do następujących podległych mu jednostek organizacyjnych i Sądów Rejonowych, tj.:  RODK w Olsztynie, ul. Erwina Kurka 2, 10-539 Olsztyn;  RODK w Mrągowie, ul. Brzozowa 16, 11-700 Mrągowo;  Sąd Rejonowy w Biskupcu, ul. Sądowa 4 i 2, 11-300 Biskupiec;  Sąd Rejonowy w Lidzbarku Warmińskim, ul. Bartoszycka 4a, 11-100 Lidzbark Warmiński;  Sąd Rejonowy w Mrągowie, ul. Królewiecka 55, 11-700 Mrągowo;  Sąd Rejonowy w Nidzicy, ul. Kościuszki 15, 13-100 Nidzica;  Sąd Rejonowy w Piszu, ul. Warszawska 47, 12-200 Pisz. 4. Ilości zamawianych produktów wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ zastały określone szacunkowo. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianych produktów, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości dostarczonych i odebranych przez Zamawiającego materiałów, w całym okresie trwania umowy, jak również od cen jednostkowych, przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. W okresie objętym umową, Wykonawca zapewnia stałą wysokość cen jednostkowych dostarczanych materiałów. 5. Zaoferowane i dostarczane materiały eksploatacyjne powinny być produktami fabrycznie nowymi do wytworzenia których zastosowano pełnowartościowe, nieużywane wcześniej części i komponenty (za wyjątkiem kasety/ obudowy), kompatybilne z urządzeniami do których są przeznaczone o parametrach nie powodujących utraty uprawnień gwarancyjnych urządzeń, w których będą zastosowane. Dostarczane materiały powinny znajdować się w oryginalnym opakowaniu, z widocznym logo bezpośredniego producenta, symbolem produktu, wskazaniem typu urządzenia, do którego są przeznaczone i terminem przydatności oraz powinny posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 6. Termin przydatności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczonych od dnia prawidłowo zrealizowanej dostawy. Zamawiający wymaga jednocześnie, aby dostarczane materiały były wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy. Wykonawca na dostarczone materiały udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia dostawy, a w przypadku dłuższej gwarancji producenta - na okres przewidziany w karcie gwarancyjnej. Bieg okresu gwarancyjnego w takim przypadku rozpoczyna się z chwilą podpisania stosownego dokumentu odbioru. 7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane i dostarczane materiały produkowane były zgodnie ze standardami wynikającymi z normy ISO-9001 i ISO-14001. 8. Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych w takim przypadku, należy w formularzu asortymentowo - cenowym sporządzonym wg. formularza przedstawionego w załączniku nr 2 do SIWZ podać nazwę proponowanego produktu równoważnego, tj.: numer katalogowy, nazwę oraz nazwę producenta. 9. W związku z zapisami pkt 4, Zamawiający wyjaśnia, że przez produkt równoważny rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego został zamówiony, o parametrach technicznych i jakościowych takich samych, bądź lepszych - dotyczy to pojemności tuszu/ tonera oraz jego wydajność i jakości wydruku - w stosunku do oryginału produkowanego i zalecanego przez producenta urządzeń do których nabywane są materiały wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ. Jakość oferowanych produktów równoważnych musi pozwolić na uzyskanie tożsamych lub wyższych wydajności lub jakości wydruków w porównaniu do materiałów wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ tj. zalecanych i stosowanych w urządzeniach przez ich producentów. W przypadku oferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na Wykonawcy. 10. Podstawowe zasady realizacji dostaw:  dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Zamawiający każdorazowo będzie określał termin dostawy jak również ilości oraz rodzaje zamawianych materiałów. Dostawy odbywać się będą po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować zamówienie w miejscu wskazanym w zamówieniu. Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić dokument WZ, który będzie ostatecznie załączony do faktury zbiorczej;  uprawniony przedstawiciel Zamawiającego sprawdzi każdą partię dostarczonego towaru objętego zamówieniem i w razie stwierdzenia nieprawidłowości, złoży do Wykonawcy stosowną reklamację w formie pisemnej, zgłoszoną drogą elektroniczną poprzez e-mail lub telefonicznie;  (dotyczy wykonawców oferujących produkty równoważne) przy bezpośrednich dostawach, Wykonawca nie może dostarczyć innego produktu równoważnego niż ten, który został zaoferowany w ofercie przetargowej. Wyjątki od tej zasady przewidziane zostały w załączniku nr 5 do SIWZ tj. w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne;  Wykonawca zobowiązuje się odebrać pojemniki po zużytych tuszach i tonerach zgromadzonych w magazynie Zamawiającego w ilości nie mniejszej jak dostawa. Wykonawca przy dostawie dostarczy tzw. „Kartę odpadu” podpisaną przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponadto odbierać pojemniki na koszt własny i za wezwaniem pisemnym Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości, tj.: 14 000,00 zł. (słownie: czternaście tysięcy 00/100 zł) 2. Wykonawca wnosi wadium:  w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: „Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących i drukujących”, na konto: BGK nr 32 1130 1017 0021 1002 4190 0004;  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym;  w gwarancjach ubezpieczeniowych;  w gwarancjach bankowych;  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3. W przypadku, gdy wadium wpłacone zostaje w pieniądzu, wykonawca może przedłożyć w ofercie dowód wpłaty wadium. 4. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach o których mowa szczegółowo w pkt 3 niniejszego rozdziału, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie dokumentów poświadczających ustanowienie poręczeń lub udzielenia gwarancji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowy. 2. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, formularz asortymentowo-cenowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego – w oryginale lub poświadczone notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną