Gminne Centrum Zdrowia - Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku ogłasza przetarg
- Adres: 11015 Olsztynek, ul. Chopina
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 193 563 , fax. 895 193 563
- Data zamieszczenia: 2018-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Zdrowia - Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku
ul. Chopina 11
11015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 193 563, fax. 895 193 563
REGON: 51069929300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzoz-olsztynek.qi.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego, dostawa sprzętu IT, budowa sieci LAN w ramach realizacji umowy o dofinansowanie projektu pt. „Wdrożenie systemu elektronicznej dokumentacji medycznej oraz e- usług medycznych w Gminnym Centrum Zdrowia Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego, dostawa sprzętu IT, budowa sieci LAN w ramach realizacji umowy o dofinansowanie projektu pt. „Wdrożenie systemu elektronicznej dokumentacji medycznej oraz e- usług medycznych w Gminnym Centrum Zdrowia Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku” Zamówieni podzielono na 2 części, krótki opis przedmiotu zamówienia i informacje o na temat szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia są zawarte w załącznikach informacyjnych dotyczących ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadani publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza o ile ofertę składa pełnomocnik. 2.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na zasobach innego podmiotu dołącza do oferty zobowiązanie podmiotu/podmiotów zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu informacje, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustaw Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który złoży ofertę uzyskującą najwięcej punktów zostanie poproszony o przedstawienie, w ustalonym terminie przez Zamawiającego, prezentacji w celu potwierdzenia zgodności oferowanego Systemu z punktu widzenia funkcjonalności Systemu z wymaganiami określonymi w dokumentacji przetargowej. Prezentacja musi być przedstawiona bez łączenia się za pomocą sieci Internet z jakimkolwiek urządzeniem, na testowym środowisku z przykładową bazą danych nie dopuszcza się prezentacji poglądowych z użyciem oprogramowania prezentacyjnego np. Microsoft Power Point. Szczegółowy zakres prezentacji określa załącznik nr 4B d SIWZ. W przypadku braku w dostarczonej prezentacji funkcjonalności określonych przez Zamawiającego w zał. nr 4B, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednolitego systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy oraz testów kwalifikacyjnych w ramach kwalifikacji zawodowej kierowców
Dodano: 2023-12-07 - Dostawa i wdrożenie systemów podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa oprogramowania na potrzeby modernizacji infrastruktury serwerowej ITS dla ZDZiT w Olsztynie
Dodano: 2023-11-17 - „Rozwój systemów informatycznych w Gminie Orneta w celu zwiększenia dostępności i jakości e-usług publicznych - etap 2”
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa i wdrożenie systemów podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa
Dodano: 2023-09-27 - Wyposażenie i usługi niezbędne w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa szpitalnych systemów teleinformatycznych.
Dodano: 2023-09-26 - „Rozwój systemów informatycznych w Gminie Orneta w celu zwiększenia dostępności i jakości e-usług publicznych - etap 2”
Dodano: 2023-09-18 - Zakup i dostawa licencji do oprogramowania do pracy zdalnej oraz zarządzania legalnością oprogramowania, incydentami i monitoringu sieci w ramach programu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-09-06 - „Zakup i dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina realizowanego w dwóch zadaniach.”
Dodano: 2023-07-11 - Usługa zaprojektowania i implementacji platformy webowej, dostępnej na komputery i urządzenia mobilne, umożliwiającej profilaktykę i leczenie chorób skupionych wokół problemów glukozowo-ins. (...)
Dodano: 2023-05-16