Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa druków na wykonywanie uprawnień na krajowy transport drogowy dla Biura Administracji i Spraw Obywatelskich Urzędu m.st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 4431400 , fax. +48 22 4431402
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 4431400, fax. +48 22 4431402
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa druków na wykonywanie uprawnień na krajowy transport drogowy dla Biura Administracji i Spraw Obywatelskich Urzędu m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Uwaga punktacja przeniesiona z SIWZ. 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków na wykonywanie uprawnień na krajowy transport drogowy. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć druki według wzorów określonych w obowiązujących przepisach prawa. Zamawiający każdorazowo określi drogą elektroniczną zamówienie, obejmujące rodzaj druków i ich liczbę. Łączna liczba zamówień nie będzie większa niż 6 (sześć). 2) Druki dostarczone będą przez Wykonawcę (jego staraniem i na jego koszt), do siedziby Zamawiającego to jest: Biura Administracji i Spraw Obywatelskich (00-412 Warszawa, ul. Leona Kruczkowskiego 2), w godzinach pracy Biura, nie później niż w terminie 5 (pięciu) dni roboczych od dnia przesłania zamówienia drogą elektroniczną. Wykonawca - na wyraźne życzenie Zamawiającego, zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu – odbiór osobisty z siedziby Wykonawcy, nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia przesłania zamówienia. 3) Zamówienie obejmuje druki według wzorów określonych w następujących rozporządzeniach: a) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 5 grudnia 2019 r. w sprawie wzorów zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego i wzorów licencji na wykonywanie transportu drogowego oraz wypisów z tych dokumentów (Dz. U z 2019 r. poz. 2377); b) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 04 lipca 2014 r. (w sprawie wzoru zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne oraz wypisu z tego zaświadczenia; Dz. U. z 2014 poz 961); c) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25 czerwca 2004 r. (w sprawie wzorów licencji na wykonywanie transportu drogowego oraz wypisów z tych licencji (Dz.U. z 2004 r., Nr 153, poz. 1612). 4) Wszystkie druki powinny być dostarczone w kompletach, składających się z 2 egzemplarzy. 5) Przewidywane zapotrzebowanie wskazane w Załączniku nr 1 do umowy jest zapotrzebowaniem szacunkowym i może ulec zmianie w ramach przedmiotu zamówienia w czasie trwania umowy co do ilości zamawianych druków. Zamawiający gwarantuje zamówienie co najmniej 70% zapotrzebowania wskazanego w Załączniku nr 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22900000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uwaga punktacja przeniesiona z SIWZ. d) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. e) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - dokument (np. oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów) potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach