Przetargi.pl
Zakup i dostawa druków ścisłego zarachowania, druków i formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych.Nr sprawy 47 /20

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2021-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 67089737900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa druków ścisłego zarachowania, druków i formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych.Nr sprawy 47 /20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa druków ścisłego zarachowania, druków i formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 i Załączniku nr 2 do siwz ( tj. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 – druki ścisłego zarachowania i Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 – druki i formularze resortowe. ) oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 i 9 do SIWZ. 3.1 Dotyczy zadania nr 1 - Druki ścisłego zarachowania wykonywane będą przez Wykonawcę sukcesywnie partiami każdorazowo po zgłoszeniu pisemnych zamówień przez Zamawiającego. Termin dostawy druków do Magazynu Głównego Wydziału GMT KWP zs. w Radomiu będzie zgodny ze złożoną ofertą, liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy druków ścisłego zarachowania następować będą transportem własnym Wykonawcy wraz z rozładunkiem, na jego koszt w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wzorów druków ścisłego zarachowania wyszczególnionych w Załączniku nr 3 do siwz oraz opisu technicznego w celu dostosowania do obowiązujących przepisów w razie ich zmiany w trakcie realizacji umowy. 3.2 Dotyczy zadania nr 2 - Druki, formularze resortowe, tarcze i obwoluty wykonywane będą przez Wykonawcę sukcesywnie partiami każdorazowo po zgłoszeniu pisemnych zamówień przez Zamawiającego. Termin dostawy druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut będzie zgodny ze złożoną ofertą, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wydawanie przedmiotu umowy następować będzie w dostawach częściowych do każdej z jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Zamówienia komend miejskich/ powiatowych następować będą kwartalnie, natomiast zamówienia dla poszczególnych Wydziałów Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu oraz dla SPPP Radom/Płock - stosownie do potrzeb, jednak nie częściej niż dwa razy w miesiącu. Dostawy druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, wraz z rozładunkiem w miejsce uwzględnione i wskazane w zamówieniu otrzymanym od Zamawiającego w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. Zamawiający może w ramach wykonania umowy zamówić mniejszą od przewidywanej w Załączniku nr 4 do siwz ilość asortymentu, nie mniej jednak niż 80% przewidywanej ilości towaru. Odpowiedniemu zmniejszeniu ulegnie wówczas wynagrodzenie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać wobec Zamawiającego żadne roszczenia. Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny jednostkowej przedmiotu umowy przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem § 9 projektu umowy dla zadania nr 2. 3.3 NAZWA I KODY CPV - Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV): 22900000-9 – różne druki 3.4 ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH – TAK Zamówienie zostało podzielone na zadania: Zadanie nr 1 – druki ścisłego zarachowania ( Załącznik nr 1 do siwz – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 3 do siwz – Wykaz-cennik druków ścisłego zarachowania ) Zadanie nr 2 – druki, formularze resortowe, tarcze i obwoluty ( Załącznik nr 2 do siwz – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 4 do siwz – Wykaz-cenni druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut ) 3.5 Zamawiający dopuszcza składania ofert wariantowych – NIE 3.6 Zamawiający przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej – NIE 3.7 Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych – NIE 3.8 Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin realizacji zamówienia: Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie 18 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy z możliwością przedłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie o kolejnych 6 miesięcy w przypadku gdy w określonym terminie maksymalna należność za przedmiot umowy nie zostanie osiągnięta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22900000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach