Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA DLA SP ZOZ W BOGATYNI ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ODPOWIEDNICH ANALIZATORÓW ORAZ SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB LABORATORIUM

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni ogłasza przetarg

  • Adres: 59-920 Bogatynia, ul. Wyczółkowskiego 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7732046 , fax. 075 7732046
  • Data zamieszczenia: 2014-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
    ul. Wyczółkowskiego 15 15
    59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7732046, fax. 075 7732046
    REGON: 23002192300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbogatynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA DLA SP ZOZ W BOGATYNI ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ODPOWIEDNICH ANALIZATORÓW ORAZ SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB LABORATORIUM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest SUKCESYWNA DOSTAWA DLA SP ZOZ W BOGATYNI ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ODPOWIEDNICH ANALIZATORÓW ORAZ SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB LABORATORIUM. 1. Zamówienie obejmuje 7 nierozłącznych Pakietów, jak niżej: - Sukcesywna dostawa odczynników do:1) analizatora do oceny właściwości fizykochemicznych moczu wraz z jego dzierżawą i serwisowaniem; 2) analizatora hematologicznego - 3diff wraz z jego dzierżawą i serwisowaniem;3) oznaczania parametrów krzepnięcia wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego i jego serwisowaniem;4) biochemii klinicznej wraz z dzierżawą i serwisowaniem;5) oznaczania troponin i D-dimerów wraz z dzierżawą czytnika do odczytu suchych testów i jego serwisowaniem; 6) oznaczania równowagi kwasowo-zasadowej z możliwością oznaczania elektrolitów, w tym jonów sodu, potasu, chlorków i wapnia wraz z dzierżawą analizatora i jego serwisowaniem;oraz 7) Dzierżawa oprogramowania - systemu informatycznego wraz z odpowiednim sprzętem komputerowym i niezbędnymi akcesoriami, integrującego funkcje oferowanych analizatorów w ramach pracy laboratorium medycznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania w zakresie parametrów granicznych dla odczynników i analizatorów, ich funkcji oraz rodzaju) zawierają formularze Zestawienie granicznych parametrów dla przedmiotu zamówienia dla poszczególnych odczynników, analizatorów i systemu informatycznego - będących przedmiotem niniejszego zamówienia, stanowiące załączniki (od Nr III.1 do Nr III.7) do SIWZ.3. Wykonawca jest odpowiedzialny - w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia - za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowane urządzenie musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w SIWZ.5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji poszczególnych części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający żąda, aby oferta Wykonawcy była zabezpieczona wadium w wysokości 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN).2. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą.3. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalna formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz.: 10:00 dnia 03.12.2014 r. A. Forma wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zm..a) Wadium wnoszone w pieniądzu Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu O/Bogatynia, numer konta: 87 8392 0004 3900 1906 2000 0090 (z adnotacją: Tytuł wpłaty Wadium w postępowaniu nr:ZP271-N1/01/XI/2014). W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto Zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie pieniężnej, to dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku przelania wadium drogą elektroniczną, Zamawiający wymaga załączenia do oferty wydruku komputerowego dyspozycji przelewu potwierdzonego przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. b) Wadium wnoszone w formie gwarancji Zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych wadium ma na celu zabezpieczenie interesów zamawiającego. Złożenie wadium w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu. W związku z powyższym w wypadku wnoszenia wadium w postaci poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winne one uwzględniać wszystkie sytuacje, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych wraz ze zobowiązaniem gwaranta/poręczyciela do bezwarunkowej (nie podlegającej weryfikacji), płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, nieodwołalnej wypłaty całej kwoty wymaganego wadium w okresie ważności gwarancji/poręczenia. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, to oryginał dokumentu do depozytu, Wykonawca składa w siedzibie Zamawiającego (w kasie przy ul. Szpitalnej 16; 59-920 Bogatynia), a kopię tego dokumentu - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty.B. Zwrot wadium - zgodnie z przesłankami art. 46 ust.1-4 Ustawy Pzp.C. Zatrzymanie wadium - zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp.Nie wniesienie wadium w w/w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art.24 ust.2 pkt.4 Ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozbogatynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach