Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 : Część I - świeżych warzyw Część II - świeżych owoców krajowych Część III - owoców tropikalnych Część IV - warzyw i owoców mrożonych

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów ogłasza przetarg

  • Adres: 31-148 Kraków, ul. Helclów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126330828 , fax. 126343151
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów
    ul. Helclów 2
    31-148 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126330828, fax. 126343151
    REGON: 000293172
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 : Część I - świeżych warzyw Część II - świeżych owoców krajowych Część III - owoców tropikalnych Część IV - warzyw i owoców mrożonych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa z podziałem na części: 1.1. Część I - świeże warzywa 1.2 Część II - świeże owoce krajowe 1.3 Część III - owoce tropikalne 1.4. Część IV - warzywa i owoce mrożone 2. Przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w wykazie asortymentu ujętego w: a) Załączniku Nr 1 (Część I - świeże warzywa), do niniejszej SIWZ b) Załączniku Nr 2 (Część II - świeże owoce krajowe), do niniejszej SIWZ c) Załączniku Nr 3 (Część III - owoce tropikalne), do niniejszej SIWZ. d) Załączniku Nr 4 (Część IV - warzywa i owoce mrożone), do niniejszej SIWZ. 2) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: Dostarczany towar musi być : a) świeży, nie przejrzały, nie zwiędnięty, bez szkodników i robaków, czysty, (bez ziemi, innych cząstek, ale nie umyty) bez uszkodzeń i odbarwień ( dot. części przedmiotu zamówienia, tj. I; II; III;) – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia ujętego w wykazie asortymentu, stanowiącego Załącznik nr 1 i/lub Nr 2i/lub Nr 3 i/lub Nr 4 do SIWZ, b) nie pryskany co najmniej przez okres karencji opryskami przed zerwaniem, c) dostarczane produkty mają być pierwszej jakości, spełniające polskie normy oraz prawidłowo opakowane, oznakowane i dostarczane, d) być wolne od wad uniemożliwiających ich spożycie, e) posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu, e) dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia, f) w przypadku Części IV – warzywa i owoce mrożone: towar oznakowany etykietą zawierającą : • nazwę środka spożywczego, • wagę towaru, • wykaz składników występujących w środku spożywczym, • termin przydatności do spożycia. 3) Wykonawca zobowiązuje się do: a) zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanych towarów - zapewnienia specjalistycznego środka transportu odpowiedniego dla przewożonych produktów objętych niniejszą Umową i zgodnie z obowiązującymi przepisami, pod rygorem nieprzyjęcia dostawy przez Zamawiającego, b) w przypadku towarów dostarczanych w opakowaniach, dostarczenia zamówionej ilości towaru netto, tj. nie wliczenia wagi opakowania np. (odpadki , sznurki, folie, siatki),w wagę zamówionego towaru, c) odbioru pustych opakowań po dostarczonym towarze do siedziby Zamawiającego. U W A G A : W przypadku Części IV – warzywa i owoce mrożone Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tzw. ciągu chłodniczego tj. transportu i przechowywania towaru w urządzeniach chłodniczych zapewniających warunki techniczne przewidziane w Polskiej Normie. 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca: a) dokonywał nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego - na okres do następnej dostawy, b) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówioną partię towaru, najpóźniej następnego dnia roboczego po dniu otrzymaniu pisemnego zamówienia (mail; fax) – do godziny 11.00. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać w stałej gotowości do odbioru faks oraz skrzynkę poczty elektronicznej. Zamawiający zobowiązany jest wysłać zamówienia do godziny 12.00. Zamówienia złożone po godzinie 12.00 będą realizowane do drugiego dnia roboczego – do godziny 11.00. c) dostawy będą realizowane sukcesywnie, po cenach określonych w wykazie asortymentu stanowiącym Załącznik nr 1 i/lub Nr 2i/lub Nr 3 i/lub Nr 4 do SIWZ, d) w razie stwierdzenia niedoborów ilościowych lub wad w dostarczonej partii towaru Zamawiający zgłosi ten fakt Wykonawcy, a Wykonawca uzupełni niedobory ilościowe lub wymieni wadliwą partię towaru na wolną od wad w następujących terminach: 1) w dniu otrzymania zgłoszenia do godziny 17.00 – jeśli zgłoszenie, o którym mowa powyżej, wpłynęło do godz. 13.00 2) w następnym dniu roboczym do godziny 8.00 - 11.00 – jeśli zgłoszenie, o którym mowa powyżej, wpłynęło po godz. 13.00. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych pozycji zamawianego asortymentu - do wysokości wynagrodzenia umownego brutto, określonego we wzorze Umowy §4 ust. 1, stosownie do potrzeb Zamawiającego stwierdzonych w trakcie okresu obowiązywania Umowy. 4. Miejscem dostawy i wniesienia przez pracowników Wykonawcy zamawianego towaru jest siedziba Zamawiającego – DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM. L.A. HELCÓW – KRAKÓW, UL. HELCLÓW 2 - Dział Żywienia piwnica. 5. Dostawy towaru będą realizowane w godzinach – od 8.00 do 11.00 we wszystkie dni robocze. 6. Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego transportem i na koszt Wykonawcy. 7. Wymogi Zamawiającego: 1) przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji i z tej samej partii oraz winien być wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i obowiązującymi przepisami, w szczególności: a) powinien spełniać wymogi Polskiej Normy określone w Ustawie z 25 sierpnia 2006r. bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2015r. poz. 594 z późn.zm.) oraz zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych środków spożywczych (tj. Dz. U z 2015r. poz. 29 z póź. zm.). 8. Część IV – warzywa i owoce mrożone : oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w zakresie stosowania wdrożonego w produkcji i obrocie systemu HACCP. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom HACCAP – Wykonawca przed zawarciem Umowy (dotyczy: Części IV) zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: a) świadectwo HACCP wystawiony przez niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą; lub b) zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia; lub c) protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 9. Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny oraz ma ustalone standardy jakościowe. Cena produktów uwzględnia wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie, tj. : a) koszt transportu wliczony w cenę towaru, b) koszty rozładunku i wnoszenia towaru wliczone w cenę towaru, c) nieodpłatne użyczenie pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy, d) odbiór zużytych opakowań po dostarczonym towarze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od każdego z Wykonawców wniesienia wadium (zgodnie z art. 45 ustawy Pzp.) 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert określonym w niniejszej SIWZ, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości zł brutto : I część - 2.500,00 - zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). II część - 600,00 - zł (słownie: sześćset złotych). III część - 600,00 - zł (słownie: sześćset złotych). IV część - 1.700,00 - zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych). Zamawiający informuje, że Wykonawca może dokonać wpłaty na każdą część osobno. Zamawiający dopuszcza wpłatę jednego łącznego wadium na łączną sumę wszystkich części. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem wpłacane na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego PKO BP SA Depozyty nr 85102028920000550205898608 Tytułem „Wadium – „Sukcesywna dostawa dla DPS Helclów świeżych warzyw świeżych i/lub owoców krajowych i/lub owoców tropikalnych i/lub warzyw i owoców mrożonych tak aby przed upływem terminu składania ofert, wadium znajdowało się na ww. rachunku. UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 4. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) musi być wystawione na Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów , 31-148 Kraków, ul. Helclów 2 , 2) musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 3) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy każdego z tych wykonawców, 4) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 6. Zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10, 12. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. a) W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach