Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej 95 oktanowej oraz gazu płynnego LPG poprzez tankowanie służbowych samochodów osobowych eksploatowanych w Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich

Agencja Nieruchomości Rolnych - Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich ogłasza przetarg

  • Adres: 59-600 Lwówek Śląski, Rakowice Wielkie 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7824639 , fax. 075 7824399
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych - Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich
    Rakowice Wielkie 15 15
    59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7824639, fax. 075 7824399
    REGON: 01034470802295
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka terenowa Agencji Nieruchomości Rolnych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej 95 oktanowej oraz gazu płynnego LPG poprzez tankowanie służbowych samochodów osobowych eksploatowanych w Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ilości paliw będących przedmiotem przewidywanej dostawy: ok. 14.500 litrów benzyny bezołowiowej 95 oktanowej, ok. 6.000 litrów gazu płynnego LPG Dostawa będzie realizowana w odległości maksymalnie do 10 km od siedziby Zamawiającego (najkrótszy dojazd samochodem).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi stosownie do przepisów ustawy z dnia 10.04.1997r Prawo Energetyczne (Dz.U.1997 nr 54, poz 348, z późn. zm.). 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym dowykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów o udostępnieniu wymaganego potencjału technicznego. 4. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo ZP). 6. Zapewnią odbiór paliwa w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające uprawnienie Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 Prawa ZP uprawnionego do wspólnej reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu 2. Dokument (koncesja na obrót paliwami ciekłymi) Dokument potwierdzający prawo Wykonawcy do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Oświadczenie Wykonawcy Oświadczenia z art. 22 i 24 PZP 4. Oświadczenie Wykonawcy Dokument zawierający potwierdzenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłatami podatków na rzecz Urzędu Skarbowego oraz nie zaleganiu z opłatami składek na rzecz ZUS. 5 Wykaz wszystkich posiadanych punktów sprzedaży paliw lub miejsc dostarczenia paliwa z podaniem dokładnego adresu oraz czasu ich pracy Uwaga: dokumenty wymienione w pkt. 2. ppkt 1 do 2. mogą być przedstawione w formie oryginału albo poświadczonych urzędowo lub notarialnie kopii. Dopuszcza się przedstawienie kserokopii z poświadczeniem za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach